728 x 90

تجمعهای اعتراضی در بندرعباس، فسا، اصفهان، رودبار گیلان و یزد

تجمعهای اعتراضی در بندرعباس ،فسا،اصفهان و گیلان
تجمعهای اعتراضی در بندرعباس ،فسا،اصفهان و گیلان

کارگران راه آهن بندرعباس

روز دوشنبه در بندر عباس کارگران خط ابنیه و فنی راه آهن این شهر در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق‌شان، اعتصاب کرده و در مسیر راه آهن تجمع کردند .

 

کارگران کارخانه قند فسا

همچنین  روز یکشنبه جمعی از کارگران کارخانه قند فسا واقع در استان فارس، در اعتراض به ۳ ماه حقوق معوقه خود، برای چندمین بار در مقابل فرمانداری رژیم در فسا، تجمع  کردند.

کشاورزان اصفهان 

در روز شنبه پنجم مرداد ۹۸  نیز صدها کشاورز اصفهانی در اعتراض به ساختن دیوار و مانع توسط نیروگاه برق اسلام آباد اصفهان و تصرف حریم و بستر زاینده رود و همچنین برداشت غیرقانونی آب، در مقابل این نیروگاه تجمع کردند. کشاورزان خشمگین همراه خودشان لودر آورده و قصد خراب کردن محل را داشتند. اما نیروی سرکوبگر انتظامی مانع شد.

کارگران کارخانه آب معدنی داماش

در روستای داماش از توابع شهرستان رودبار گیلان کارگران کارخانه آب معدنی داماش در اعتراض به فروش ۲۰ خودرو کامیونت حمل بار این واحد تولیدی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

یزد: اعتراض زنان علیه کارگزاران غاصب زمین

زنان روستای نصرآباد شهرستان تفت در استان یزد در اعتراض به باز داشت شماری از مردان این روستا به بهانه اعتراض علیه غصب زمینهایشان توسط کارگزاران رژیم، مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان تفت تجمع کردند..

زنان معترض بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: در نصرآباد کسی باقی نمانده... و این چند نفر باقیمانده را هم بگیرید و راه را برای زمین خواران هموار کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6afd8e3-a82b-4e99-b7b2-aab99696fd7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات