728 x 90

تاکید جوزپ بورل و آنتونی بلینکن بر جلوگیری رژیم ایران از دست‌یابی به سلاح اتمی

جوزپ بورل و آنتونی بلینکن
جوزپ بورل و آنتونی بلینکن

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست‌های امنیتی و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دیدار روز چهارشنبه ۴فروردین خود در بروکسل بر نگرانی خود از خروج رژیم آخوندی از تعهدات هسته‌یی خود تحت برجام، اعلام کردند.

آنها هم‌چنین بر حمایت کامل خود از کار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نظارت مستقل بر تعهدات هسته‌یی رژیم ایران تأکید کردند.

 

سایت یوروپین یونیون اکسترنال اکشن نوشت: نماینده عالی بورل و وزیر امور خارجه... نگرانی‌ها نسبت به ادامه خروج رژیم ایران از تعهدات هسته‌یی خود تحت برجام را در میان داشتند و بر حمایت کامل خود از کار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نظارت مستقل بر تعهدات هسته‌یی رژیم ایران تأکید کردند.

 

سایت یوروپا ارگان تلویزیونی کمیسیون اتحادیه اروپا روز ۴فروردین نوشت: جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا و رئیس دیپلوماسی این اتحادیه گفت: ما رژیم ایران را مورد بحث قراردادیم....دور شدن رژیم ایران از تعهدات اتمیش در رابطه با برجام منبع نگرانی می‌باشد و ما بر حمایت کامل مان از کار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید می‌کنیم.

 

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت: ما شمار زیادی از موضوعات را مورد بحث قرار دادیم که به کشورمان و به جان شهروندانمان ربط داشت. این گفتگوها روی امنیت و آینده مشترکمان متمرکز بود...

ما هم‌چنین راجع به هدف مشترکمان برای جلوگیری رژیم ایران از رسیدن به سلاح اتمی صحبت کردیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d13fd63-68e1-4cff-b90c-4de03f051d67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات