728 x 90

تاپ چنل آلبانی: اجلاس جهانی سه روزه ایران آزاد، ارتباط بیش از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵کشور را برقرار کرد

سخنرانی شخصیتهای سیاسی در گردهمایی جهانی ایران آزاد
سخنرانی شخصیتهای سیاسی در گردهمایی جهانی ایران آزاد
  • تاپ چنل آلبانی: اجلاس جهانی سه روزه ایران آزاد، ارتباط بیش از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵کشور را برقرار کرد.
  • لولزیم باشا و پاندلی مایکو در این اجلاس سخنرانی کردند.
  • پمپئو در این گردهمایی گفت: دیکتاتوری مذهبی ایران در شکننده‌ترین نقطه خود قرار دارد.

تلویزیون تاپ چنل آلبانی روز ۲۲تیر در گزارشی از گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت: در اشرف۳ در مانز، مخالفان ایرانی اجلاس جهانی سه روزه به نام ایران آزاد -۲۰۲۱ را برگزار کردند. به‌گفته مجاهدین خلق، شرکت‌کنندگان از بیش از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵کشور بودند و هزاران عضو مجاهدین خلق در آلبانی نیز در این رویداد شرکت داشتند.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، در سخنرانی خود گفت ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور، یکی از عاملان کشتار ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷، با شکست بزرگ و شرمساری در تاریخ رژیم آخوندی همراه بود. مریم رجوی گفت خواسته ما و مردم ما را می‌توان در این سه کلمه خلاصه کرد: آزادی، دموکراسی و برابری. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده تا سال۲۰۲۱ گفت: "دیکتاتوری مذهبی از سال۱۹۷۹ در شکننده‌ترین نقطه خود قرار دارد و مقامات رژیم و مردم صریحاً بقای آن را زیر سؤال می‌برند.

لولزیم باشا رئیس حزب دموکرات آلبانی در این اجلاس گفت: حزب دموکرات آلبانی موضع خود را به‌وضوح بیان کرده است. ما در برابر تلاشهای رژیم ایران برای اقدامات غیرقانونی و تروریستی در خاک خود و هم‌چنین در برابر تلاشهای سازمان‌یافته آن برای صدور بنیادگرایی به آلبانی و منطقه موضع قاطعی داریم.

پاندلی مایکو، وزیر شهروندان مقیم خارج در دولت آلبانی در سخنرانی خود این پیام را داد: مردم ایران انتخابات مسخره ریاست‌جمهوری را تحریم کردند. رئیسی توسط سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشر به جنایت علیه بشریت متهم شده و اکنون به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده است. من امروز خوشحالم که در کنار مردمی قرار دارم که می‌خواهند بخشی از آینده ایران باشند. با وجود مریم رجوی امید است که ایران جایگاه شایسته خود را در جهان به‌دست بیاورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd0ea377-396c-4798-acef-a5ec50e98589"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات