728 x 90

تأثیر پایداری مقاومت ایران بر تحولات سیاسی

روز پنجشنبه ۲۲تیر اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳توجه بسیاری از محافل خبری و سیاسی جهان به‌ویژه منطقه خاورمیانه را به خود جلب کرد آن‌چنان که دیکتاتوری حاکم بر ایران نیز نهایتاً در اولین ساعت‌های شامگاهی شنبه ناگزیر شد با انتشار یک متن کلیشه‌ای و یکسان در تمامی رسانه‌هایش، به کنفرانس بین‌المللی اشرف۳واکنش نشان دهد.

طی یک‌سالی که از کهکشان ۹۷تا امروز می‌گذرد، مقاومت ایران به‌رغم تمامی حرکات تروریستی شکست‌خورده آخوندها موفق شده است سیاست مماشات با رژیم آخوندی را بیش‌از‌پیش منزوی کند. سیاستی که در فقدان آن یا حداقل در فقدان سلطه آن، سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا قرار گرفت، محاصره سیاسی رژیم به حد اعلا رسید، خامنه‌ای و بسیاری از سرکردگان نظامش در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفتند و عرصه سیاسی و اقتصادی، آن‌چنان بر رژیم تنگ شد که اکنون می‌توان به‌روشنی تقلاهای بی‌اثر رژیم و فرو رفتن هر چه بیشترش را در باتلاق سیاست‌های ضدبشری اتمی، صدور تروریسم و نقض حقوق‌بشر دید.

راهی که در این یکساله طی شد حاصل ۴۰سال ایستادگی مقاومت ایران برای به انزوا کشاندن فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران است، مقاومتی که:

هرگز ناامید نشد،

هرگز مقهور تعادل‌قوا نشد،

هرگز دشمن اصلی مردم ایران یعنی حاکمیت ولایت‌فقیه را در کوران فضای توفانی سیاست بین‌المللی و منطقه‌یی گم نکرد،

هرگز منافع استراتژیک مردم ایران را فدای مصالح زودگذر سیاسی نکرد،

و بهای این‌ همه را از گنجینه فدا و صداقت خود و رزمندگان و حامیان باشرف و غیرتمندش پرداخت.

و نهایتاً تاثیر خود را بر وقایع برجا گذاشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9a00912-ed56-4ff1-8fe9-27fc18356cfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات