728 x 90

بیانیه کمیته مشترک بین‌المللی نمایندگان پارلمان انگلستان برای ایران دموکراتیک

جنگ دیگری در خاورمیانه در راه است و اثر انگشت رژیم ایران در سراسر آن یافت می‌شود

بیانیه کمیته مشترک بین‌المللی نمایندگان پارلمان انگلستان برای ایران دموکراتیک
بیانیه کمیته مشترک بین‌المللی نمایندگان پارلمان انگلستان برای ایران دموکراتیک

بیانیه کمیته مشترک بین‌المللی نمایندگان پارلمان انگلستان برای ایران دموکراتیک

جنگ دیگری در خاورمیانه در راه است و اثر انگشت رژیم ایران در سراسر آن

یافت می‌شود

 

رژیم تهران تهدیدی برای جهان و دشمن مشترک مردم ایران و خاورمیانه است

انگلستان باید در کنار مردم ایران بایستد

و رسماً حق آنها را برای مقاومت در برابر رژیم و سپاه پاسداران به‌رسمیت بشناسد

 

انگلستان باید در پاسخ به جنگ‌طلبی، ترور و سرکوب رژیم تهران

سپاه پاسداران را لیست‌گذاری کند

 

رژیم ایران شریک صلح نیست

بلکه عامل منحوس گسترش ویرانی، مرگ و هرج و مرج است

ایران آزاد و دموکراتیک بهترین شریک برای صلح و ثبات در منطقه است

 

جنبش اعتراضی پایدار در ایران

همراه با شناخت و حمایت فزاینده بین‌المللی از شورای ملی مقاومت

و پلتفرم دموکراتیک ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی

نشان می‌دهد که ایران آزاد و دموکراتیک دست یافتنی است

 

 

جنگ دیگری در خاورمیانه در راه است و اثر انگشت رژیم ایران در سراسر آن یافت می‌شود.

رژیم با جنگ‌افروزی خود قصد دارد توجه بین‌المللی را از ۳ نگرانی مبرم این رژیم، یعنی نقض سیستماتیک حقوق‌بشر، صدور تروریسم و ​​فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در منطقه؛ و پیشبرد برنامه موشکهای بالستیک و تسلیحات هسته‌یی آن. منحرف کند.

موضوع مشترک این است که رژیم تهران با مصونیت کامل عمل کرده و اجازه یافته از پاسخگویی در مورد تخلفات و تجاوزات مکرر خود فرار کند. تلاش‌های دیپلماتیک در پاسخ به نقض یا تجاوز رژیم ایران، به جای پاسخگو کردن سران مستبد رژیم، به رفتار غیرقابل قبول رژیم ختم می‌شود.

شکست رویکرد نرم غرب نسبت به رژیم، امروز با وضعیت تیره حقوق‌بشر در ایران و وضعیت ناپایدار منطقه آشکار شده است.

غرب باید این شکست دیپلماتیک را بپذیرد و این حقیقت را بیان کند: رژیم ایران شریک صلح نیست. بلکه عامل منحوس برای گسترش ویرانی، مرگ و هرج و مرج را می‌باشد.

یک آلترناتیو دموکراتیک و مورد حمایت مردمی برای رژیم در جنبش مقاومت سازمان یافته، شورای ملی مقاومت، با هدایت رئیس‌جمهور منتخب و الهام بخش، خانم مریم رجوی، وجود دارد. به عبارت دیگر، یک راه‌حل ایرانی برای مقابله با تهدیدات ناشی از رژیم تهران وجود دارد.

برای چهار دهه، مردم ایران با شورای ملی مقاومت، نبردی بی‌امان برای آینده کشور خود پیش برده‌اند. قیام مردمی جاری از سال گذشته که خواستار یک جمهوری آزاد، دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین و دولت است، نقطه اوج این مبارزه است. این به‌عنوان شاهدی بر عزم تزلزل ناپذیر مردم ایران و توانایی شورای ملی مقاومت در پیشبرد، گسترش و سازماندهی اعتراضات و فعالیت‌های ضد رژیم است.

جنگ‌طلبی، ترور و سرکوب وحشیانه رژیم، تأکیدی بر این واقعیت است که این رژیم نگران بقای خود است. جنبش اعتراضی پایدار در ایران، همراه با شناسایی و حمایت فزاینده بین‌المللی از شورای ملی مقاومت و پلتفرم دموکراتیک ۱۰ ماده‌یی خانم رجوی، نشان می‌دهد که ایران آزاد و دموکراتیک دست یافتنی و بسیار در دسترس است.

انگلستان باید این مسیر را با متحدان خود در جامعه بین‌المللی رهبری کند و برای اتخاذ سیاستی قاطع در قبال رژیم ایران گردهم آورد. این راه‌حل، تضمین می‌کند که مردم ایران و جنبش مقاومت مشروع آنها در تلاششان برای یک جمهوری آزاد، دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین و دولت موفق خواهند شد.

گام اول واضح است: دولت انگلستان باید رهبری را برعهده بگیرد و سپاه پاسداران را لیست‌گذاری کند، اقدامی که به‌اتفاق آرا توسط مجلس عوام حمایت می‌شود، اما مدت هاست به تأخیر افتاده است.

رژیم تهران تهدیدی برای جهان و دشمن مشترک مردم ایران، انگلستان و خاورمیانه است. دولت انگلستان باید در کنار مردم ایران بایستد و رسماً حق آنها را برای مقاومت در برابر رژیم و سپاه پاسداران به‌رسمیت بشناسد. هم‌چنین باید پلتفرم دموکراتیک ۱۰ماده‌ای خانم رجوی را به‌صورت دیپلماتیک تأیید کند و مسیر جدیدی را برای آینده ایران ترسیم کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcd4974f-4f84-43a6-ad50-c80357ce0059"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات