728 x 90

بیانیه شورای فرهنگی و اجتماعی زنان رژیم: هنوز موج جریان‌سازی مسمومیتها به تهران نرسیده بود مریم رجوی خبر عجولانه رسیدن آن به تهران را توئیت کرد

مسمومیت سریالی دانش آموزان
مسمومیت سریالی دانش آموزان

بیانیه شورای فرهنگی و اجتماعی زنان متعلق به شورای عالی فرهنگی رژیم

هنوز موج جریان‌سازی مسمومیتها به تهران نرسیده بود

مریم رجوی خبر عجولانه رسیدن آن به تهران را توئیت کرد

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۵اسفند ۱۴۰۱:

شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در رابطه با مسمومیت دختران دانش‌آموز بیانیه‌یی صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

چند هفته قبل که هنوز موج جریان‌سازی مسمومیتها به تهران نرسیده بود، ‌ مریم رجوی خبر عجولانه این پروژه دست‌ساز و رسیدن آن به تهران را توئیت کرد و اخیراً سفیر دولت انگلیس تدوام آن را وعده داد و می‌بایست در مجامع بین‌المللی حقوق‌بشری پاسخگوی این موضع‌گیری بوده و علت این پیش‌بینی را توضیح دهند و باید پاسخگوی اعمال خود در مجامع حقوقی باشند.

این دول پس از دیدن اثر سرود «سلام فرمانده» به کشورهای مستضعف و تحت ظلم آنها دست به اقدام دیگری زدند و با ایجاد رعب و وحشت در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان درصدد به تعطیل کشاندن مدارس هستند. جالب است که دشمن این پروژه را نیز مانند شایعات قبلی با اصطلاح «کارخودشونه» برای ایجاد مانع برای آموزش دختران بکار می‌برد و سعی می‌کند به نظام اتهام مخالفت با تحصیل دانش‌آموزان دختر را وارد کند. (خبرگزاری ایسنا رژیم ۱۵اسفند)

 

پاسدار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل

آنچه که امروز در برخی مدارس رخ می‌دهد

ناشی از مداخله مستقیم جریان نفاق و معاندین کشور است

قطعاً شبکه نفاق به‌زودی رسوا می‌شود

مجاهدین تمرکز برنامه‌های رسانه‌یی و عملیات روانی را

بر روی نسل جوان و نوجوان ما گذشته‌اند

 

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل رژیم در مطلبی درباره مسمومیت دانش‌آموزان که در رسانه‌های حکومتی منتشر شده، نوشت:

آنچه که امروز در برخی مدارس رخ می‌دهد ناشی از مداخله مستقیم ‌ مجاهدین و معاندین کشور است که تلاش دارند با گشودن جبهه جدیدی از جنگ ترکیبی فشارها را با برچسب نقض حقوق‌بشر تشدید کنند. مسموم کردن دختران دانش‌آموز فقط از دست همان گروهکی بر می‌آید که پیش‌تر دستش به خون هفده‌هزار آغشته است.

این اطمینان خاطر را به همه می‌دهیم که دستگیری و مقابله با عاملان حوادث اخیر در دستور کار نخست همه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور است و قطعاً شبکه ‌ مجاهدین به‌زودی رسوا می‌شود و به سزای عمل خود می‌رسد.

اگر مشارکت مردم و همراهی آنها در مقابله با مجاهدین در دهه۶۰ نبود قطعاً نمی‌شد با آن حجم از شرارت و توطئه برخورد کرد. امروز هم همه باید آگاه و هوشیار باشیم. مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را به نهادهای اطلاعاتی اطلاع دهند.

در این شرایط خانواده‌ها باید بیشتر از گذشته با فرزندان به‌ویژه نوجوانان خود گفتگو داشته باشند. فراموش نکنیم سرکردگان جریان نفاق تمرکز برنامه‌های رسانه‌یی و عملیات روانی را بر روی نسل جوان و نوجوان ما گذشته‌اند. (سایت انتخاب رژیم ۱۴اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2043efb2-b0c9-48dc-a527-941e5ec97215"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات