728 x 90

بیانیه سازمان جیش العدل (ارتش عدالت): کلانتری ۱۶ زاهدان عامل اصلی بروز فاجعه جمعه خونین

تهاجم مسلحانه به کلانتری شماره ۱۶ زاهدان
تهاجم مسلحانه به کلانتری شماره ۱۶ زاهدان

بیانیه سازمان جیش العدل (ارتش عدالت) -۱۸ تیر۱۴۰۲

کلانتری ۱۶ زاهدان عامل اصلی بروز فاجعه جمعه خونین

و عامل اصلی شهید و زخمی کردن حداقل ۵۰۰تن از برادران و خواهران ما

در ۸ مهرماه است

 

دستگاه‌های تصمیم‌گیر رژیم جنایتکار ولایت فقیه باید بدانند که

در طول این مدت باد کاشته‌اند و اکنون باید طوفان درو بکنند

به‌زودی کاروانهایی از فدائیان به سراغ شما خواهد آمد که

از تعداد و بی‌باکی آنها چشم‌هایتان خیره خواهد شد

 

سازمان جیش العدل (ارتش عدالت) با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد که ۴رزمنده شهیدش که اخیراً به نیروهای سرکوبگر رژیم در کلانتری ۱۶ زاهدان به‌عنوان عامل اصلی بروز فاجعه جمعه خونین و شهید و زخمی کردن حداقل ۵۰۰تن از برادران و خواهران ما تهاجم کردند حدود ۶ساعت کنترل این مرکز جنایتگری را در دست داشتند.

از سوی دیگر رژیم درمانده ولایت فقیه در اثر این اقدام سلحشوران عدل تمام نیروهای مسلح خود در شهر زاهدان را برای مقابله با چهار تن بسیج کرد و ضعف و زبونی خود را برای ساعتها به تصویر کشید.

سازمان جیش العدل در بیانیه خود افزوده است: در اثر عملیات فرزندان رشید این سرزمین با فدا کردن جان عزیز خود اقتدار پوشالین حاکمیت را در امنیتی‌ترین نقطه به تلی از خاکستر تبدیل کردند و با آسمانی شدن خود به حاکمیت این اطمینان را دادند که در میان این ملت مظلوم بسیارند فرزندانی که حاضرند برای رهایی از زیر یوغ ستم و جنایت آنها از جان عزیز خود بگذرند. از این‌رو تا زمانی که آخرین نفر از مجاهدان غیرتمند ما زنده باشد و آخرین گلوله‌ای که در سلاح ما وجود داشته باشد جنایتکاران سنگدل را برای مجازات تعقیب خواهیم کرد.

این سازمان در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: تا زمانی که مردم ما امنیت ندارند و خواسته ما با مشت آهنین پاسخ داده می‌شود قرار نیست امنیت حکومت حفظ شود و طرح‌ها و پروژه‌های آن به نتیجه برسند.

دستگاه‌های تصمیم‌گیر در رژیم جنایتکار ولایت فقیه باید بدانند که در طول این مدت باد کاشته‌اند و اکنون باید طوفان درو بکنند! چرا که فرزندان این مرز و بوم که روزانه در زندانهای اعدام می‌شوند و در خیابان‌ها به جرم حق خواهی گلوله‌باران می‌شوند و در بازداشتگاه‌های مورد تجاوز و تعرض قرار می‌گیرند و برای لقمه‌ای نان در آتش می‌سوزند عزم خود را برای سرنگونی شما جزم کرده‌اند و به‌زودی کاروانهایی از فدائیان به سراغ شما خواهد آمد که از تعداد و بی‌باکی آنها چشمهایتان خیره خواهد شد.

(عدل مدیا ۱۸تیر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1242212-0f0d-41e0-b101-c15c2bd6bdb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات