728 x 90

بیانیه جمعی از زنان زندانی سیاسی در بند زنان اوین

زندان اوین
زندان اوین

بیانیه جمعی از زنان زندانی سیاسی در بند زنان اوین

رژیم می‌خواهد با به بند کشیدن زنان آزاده

و رها شده از افکار بورژوایی و ارتجاعی و استثماری

و زنانی که توانایی، قدرت و ظرفیت شکستن همه موانع

و درهم شکستن همه زنجیرهای ستم و بندگی را کسب کرده‌اند

با عصیان و شورش خلق به ستوه آمده از سانسور و سرکوب و اعدام

مقابله کند و در برابر آن سد ببندد اما هیهات

 

ما کانون‌های شورش و قیام در قلب زندانهای مخوف این رژیم

با مرزبندی در مقابل شیخ و شاه دست در دست دیگر زندانیان

در سه‌شنبه‌های علیه اعدام فریادهامان را در هم گره می‌زنیم

تا صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم

 

بیانیه جمعی از زنان زندانی سیاسی در بند زنان اوین

رژیم می‌خواهد با به بند کشیدن زنان آزاده و رها از افکار بورژوایی و ارتجاعی و استثماری، و زنانی که توانایی، قدرت و ظرفیت شکستن همه موانع و درهم شکستن همه زنجیرهای ستم و بندگی را کسب کرده‌اند، با عصیان و شورش خلق به ستوه آمده از سانسور و سرکوب و اعدام سیستماتیک، مقابله کند و در برابر آن سد ببندد.

اما هیهات!

ما جمعی از زنان زندانی سیاسی در بند زنان در اوین، همدوش و همپای برادرانمان در زندانهای مخوف ولایت فقیه در سه‌شنبه‌های علیه اعدام، ۲۷امین سه‌شنبه را در حالی پشت سر می‌گذاریم که خبر صدور و ابلاغ حکم اعدام همبندی عزیزمان پخشان عزیزی و هم‌چنین محکومیت و تهدید اعدام همبندیهای دیگر مان نسیم غلامی و و‌ریشه مرادی را هم شنیده‌ایم. اخباری که شنیدنش هر انسان آزاده‌ای را می‌لرزاند.

این دختران و زنان، با رزم و ایستادگی خود، چنان پنجه بر چهره مخوف ارتجاع کشیدند و آن‌چنان سیلی محکمی به گونه‌اش نواختند که از شدت ضعف دست به اقدامات اینچنینی و صدور احکام ظالمانه و غیرانسانی علیه زندانیان سیاسی و به‌خصوص زنان زندانی می‌زند تا مانع روئیدن جوانه‌های دیگر شود.

غافل از آنکه، جوانه‌ها به‌دور از چشم دیکتاتوری شیخ و تمامی تمهیدات شاه متعفن و اصلاح‌طلبان قلابی، روییدند و اکنون به ثمر نشسته‌اند... و می‌روند تا در کنار خلق قهرمان ایران، رژیم پلیدش را از بن بسوزانند.

اکنون ما کانون‌های شورش و قیام در قلب زندانهای مخوف این رژیم، با مرزبندی در مقابل شیخ و شاه دست در دست دیگر زندانیان در سه‌شنبه‌های علیه اعدام فریادهامان را در هم گره می‌زنیم، تا صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم.

صدای پخشان عزیزی را که مظلومانه به اعدام محکوم شده است و صدای همه زندانیانی که هر روز به مسلخ می‌کشند.

بگذار تا رسانه‌های رسوای ارتجاعی و استعماری هر چه می‌خواهند به سیه کاری هایشان ادامه دهند و صدای ما را سانسور کنند. آنچه بی‌گمان می‌آید درخشش خورشید رهایی و آزادی است که در تلألو انوار بی‌بدیلش هر چه سیاهی و پلیدی است دود می‌شود.

جمعی از زندانیان سیاسی بند زنان زندان اوین

۹ مرداد ۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/030d54c8-19fd-4ad7-969f-1ef89645655e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات