728 x 90

به‌جان هم افتادن باندهای متخاصم رژیم همزمان با بن‌بست مذاکرات و موج محکومیتها

وین - گرند هتل - محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام
وین - گرند هتل - محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام

بن‌بست مذاکرات برجامی وین و موج محکومیتها علیه رژیم آخوندی باندهای متخاصم را به جان هم انداخته است.

پاسدار سرتیپ سعدالله زارعی از مهره‌های ولی‌فقیه ارتجاع در سرمقاله کیهان خامنه‌ای در تاریخ سوم آبان در پاسخ به اعتراضها علیه طفره رفتن رژیم از مذاکرات برجامی، نوشت: برجام اگر چه عملاً وجود خارجی ندارد ولی از آنجا که ما هنوز آن را رد نکرده، درون برجام تلقی می‌شویم. تعجیل در ورود برای کسی که اصلاً خارج نشده معنای درستی ندارد. بررسی روند مذاکرات طی حدود دو ماه بیانگر آن است که طرف آمریکایی هر بار خواسته‌ای بر خواسته‌های قبلی خود افزوده است.

از سوی دیگر آخوند صافی گلپایگانی از آخوندهای باند مغلوب نظام در قم، که پاسدار قالیباف برای توجیه طفره رفتن رژیم از مذاکره نزد او رفته بود، به رئیس مجلس رژیم گفت: این‌که با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم است. امروز یکی از راههای اصلاح امور این است که با حفظ منافع، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد. (روزنامه حکومتی مستقل سوم آبان)

یک آخوند دیگر باند مغلوب نظام به‌نام فاضل میبدی نیز با حمایت از حرف‌های صافی گلپایگانی افزود: اگر تحریم‌ها موجود باقی بماند باید منتظر خطراتی بود که شاید برای حکمرانان قابل پیش‌بینی نباشد. (روزنامه مستقل رژیم سوم آبان)

فلاحت‌پیشه رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز درو حشت از محکومیت رژیم در شورای حکام و اعتراضات بین‌المللی به جلوگیری از بازرسیها گفت: سابقه مناسبات با آژانس دارد روزبه‌روز دچار ابهام می‌شود. . به‌ویژه موضع‌گیری رافائل گروسی به ضرر نظام است و تعلل باعث شده که عوامل آشوب‌ساز در موضوع هسته‌یی روزبه‌روز نقش‌شان بیشتر شود... . به‌گونه‌یی سعی می‌شود که جمهوری اسلامی را در یک محاصره و بایکوت جدیدتری قرار دهند. (روزنامه حکومتی ستاره صبح سوم آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43045901-544a-4fc4-97af-a268ad15bbfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات