728 x 90

بلومبرگ: پهپادهای ایرانی روسیه ممکن است رو به پایان باشد

پهپادهای انتحاری شاهد ساخت رژیم ایران که در اوکراین پیدا شده است
پهپادهای انتحاری شاهد ساخت رژیم ایران که در اوکراین پیدا شده است

بلومبرگ روز دوم اسفند نوشت: پهپادهای ایرانی روسیه ممکن است رو به پایان باشد. مقامات اروپایی می‌گویند استفاده روسیه از این پهپادها کاهش یافته است. آنها می‌گویند که روسیه ممکن است در حال ذخیره ذخایر برای حملات آینده باشد
بلومبرگ نوشت: بر اساس آخرین ارزیابیهای مقامات اروپایی که می‌گویند استفاده از پهپادهای ساخت ایران در روسیه طی ۱۰روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به نظر می‌رسد ذخایر روسیه از پهپادهای ساخت ایران رو به اتمام است.
پیش از آن دهها پهپاد به‌طور منظم علیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین منفجر می‌شدند، اگر چه بیشتر آنها توسط پدافند هوایی این کشور سرنگون شدند. دولت کی‌یف در ماه دسامبر اعلام کرد که روسیه ۲۵۰هواپیمای بدون سرنشین از ایران دریافت کرده است. یکی از این افراد گفت که روسیه دائما در تلاش است تا پهپادهای بیشتری و هم‌چنین سایر تجهیزات نظامی را از ایران و منابع دیگر به دست آورد.
این آرامش می‌تواند به این دلیل باشد که روسیه در حال ذخیره‌سازی برای حملات آینده است. کشورهای گروه هفت و اتحادیه اروپا به‌دنبال ایجاد اختلال در عرضه پهپادها هستند، به‌ویژه تمرکز بر شرکت‌های دیگر کشورها و دسترسی روسیه به هر بخش غربی که می‌تواند برای اهداف نظامی استفاده شود.

اتحادیه اروپا در این هفته درباره تحریم‌ها و محدودیت‌های صادراتی هفت نهاد رژیم ایران، از جمله آن‌هایی که با سپاه پاسداران مرتبط هستند، بحث می‌کند، زیرا این اتحادیه به‌دنبال تشدید هر گونه فرار و دور زدن تحریم‌های خود است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00c063ad-f29e-43f8-9b3f-9edd56024181"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات