728 x 90

برملا شدن ریزش و بریدگی در میان سرکردگان رژیم و سپاه - واکنش ناگزیر و مضحک روابط عمومی کل سپاه پاسداران

قیام ایران
قیام ایران

در پی اعتراف پاسدار اباذری مشاور پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران به بریدگی در سطوح بالای سپاه پاسداران، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیهٔ مضحکی اعلام کرد:

آنچه در ویدیوی منتشر شده آمده است برداشت، تحلیل و نظر شخصی اباذری است که با واقعیات موجود انطباق ندارد.

پاسدار اباذری که تلویزیون رژیم او را مشاور فرمانده سپاه و جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین معرفی کرده بود، در سخنرانی خود گفته بود:

 

پاسدار اباذری مشاور سرکرده کل سپاه پاسداران

«کسان زیادی را دیدیم بریدند، آقا بنده یک سردار سپاه هستم... دیدم به چشم، سرداران بزرگی که کم آوردند فرماندهان خود من... کم آوردند مقابل آقاشون ایستادند مقابل نظام شان ایستادند... کسانی که مسئولان درجه یک این نظام بودند کم آوردند» (تلویزیون تبرستان رژیم ۶دی)

 

در همین رابطه پاسدار غیب‌پرور جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران نیز گفت: برخی خواص از لطمه خوردن و آسیب دیدن دنیایشان در جریان حوادث اخیر ترسیدند، سکوت کردند و خیلی‌ها نیز رفوزه شدند. آیا حق نظام این بود هرکس می‌رسد یک چاقو به پیکره نظام فرو کند و نوبت به ما که رسید، این جنگ احزاب مدرن را وارد کنند؟

دروغ، نفاق و دورویی تا کجا رسیده و آیا پاسخ راه حاج قاسم این بود که برخی خواص سکوت کنند؟

این دوران خیلی حساس است۲ راه کفر یا حق وجود دارد و راه سومی نیست؛ حتی نفاق هم سمت کفر می‌غلتد و ما باید راهمان را انتخاب کنیم (خبرگزاری حکومتی ایرنا رژیم ۱۰دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0ad66f9-7111-4ba0-bf51-bcd3f75a6bbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات