728 x 90

برملا شدن گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی به‌دنبال روشنگریهای مجاهدین

فساد و چپاول در رژیم ایران
فساد و چپاول در رژیم ایران

با تشدید جنگ گرگها و برملا شدن گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی به‌دنبال روشنگریهای مجاهدین، رسالت آخوندی روز ۲۶فروردین نوشت: «انسان احساس می‌کند گاهی یک مشت گوساله سامری در انتظار فرصت هستند تا با وزیدن بادی که از سوی مجاهدین، صداهایی درآورند یا تصاویری نشان دهند که جنبش رهبران را زیر سؤال ببرند. این جماعت نباید فرصت نفوذ و خودنمایی در رسانه ملی پیدا کنند. اتاق فکر صدا و سیما باید ۲۴ساعته دست به ماشه و هوشیار باشد!».

 

با تشدید جنگ گرگها، کواکبیان عضو مجلس رژیم خطاب به آخوند روحانی گفت: «چرا از منابع بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان خمینی و آستان قدس برای مقابله با کرونا استفاده نمی‌شود؟ چرا دولت به‌رغم اطلاع از موضوع کرونا انتخابات را برگزار کرد».

کواکبیان عضو مجلس ارتجاع –رادیو رژیم ۲۷فروردین۹۹

«آقای رئیس‌جمهور ممکن است شما با توجه به کاهش قیمت نفت و تحریم‌ها و کاهش فروش فرآورده‌های نفتی و عدم تحقق مالیاتها بگویید در حد منابع موجود برنامه‌ریزی می‌کنید بنده یک ماه قبل گفتم چرا از منابع در اختیار حکومت هم‌چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و آستان قدس رضوی استفاده نمی‌شود؟.

اگر بخواهیم گلایه بکنیم بزرگترین موضوع اینجا این است که چرا دولت و وزارت کشور به‌رغم اطلاع از موضوع کرونا انتخابات دوم اسفند را برگزار کرد؟ که با غیبت حدود ۶۰درصدی مردم در سراسر کشور و حدود ۸۰درصدی مردم در تهران انجام شود. و امیدوارم روزی یک کمیته حقیقت‌یاب علل و دلایل و عوامل آنرا به مردم گزارش دهد».

 

در حالی که آخوند روحانی، گزارش دیوان محاسبات رژیم در مورد ناپدید شدن حدود ۵میلیارد دلار در بودجه سالانه را رد کرده است، آخوند ابراهیم رئیسی، رئیس قضاییه خامنه‌ای طی دستوری به دادستان خود در تهران دستور داد تا این موضوع در شعبه اختصاصی به‌صورت ویژه بررسی شود. (خبرگزاری مهر ۲۷فروردین)

 

عادل آذر روز سه‌شنبه ۲۶فروردین گفته بود که چهار میلیارد و ۸۲۰میلیون دلار در بودجه مربوط به کالاها ناپدید شده است.

 

از سوی دیگر، خدری، عضو مجلس رژیم به بی‌اعتمادی مردم به رژیم و دروغگویی رادیو تلویزیون حکومتی اعتراف کرد.

خدری، عضو مجلس رژیم -۲۷فروردین:

«دیوار اعتماد مردم به اندازه کافی کوتاه شده است این دیوار فرو ریخته اعتماد مردم را بازسازی کنیم والا حسرت روزهای از دست رفته را خواهیم خورد

انتظار می‌رود بزرگترین رسانه کشور یعنی صدا و سیما مطالبی را به تصویر نکشاند که نشان از مطلوبیت اوضاع و شرایط است در حالی‌که واقعیت بگونه‌ای دیگر است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f9ad9ba-1667-4427-a67b-1ad6136202f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات