728 x 90

برایت بارت: گروه مخالف ایرانی [تسخیر سایت ریاست‌جمهوری رژیم] روش‌های پیچیده برای دور زدن و فرار از تحریم‌های ایران را افشاء می‌کند

تسخیر شبکه ریاست جمهوری رژیم
تسخیر شبکه ریاست جمهوری رژیم

سایت برایت بارت روز سه‌شنبه ۱۶خرداد ضمن انعکاس تسخیر وبسایتهای نهاد ریاست‌جمهوری رژیم نوشت: اسناد به‌دست آمده بر اساس گروه مخالف ایرانی [تسخیر سایت ریاست‌جمهوری رژیم] روش‌های پیچیده برای دور زدن و فرار از تحریم‌های ایران را افشاء می‌کند.

پرونده‌های افشا شده از سایت ریاست‌جمهوری، که به‌تازگی به وسیله یک گروه مخالف ایرانی به دست آمده است، روش‌های پنهان و پیچیده وزارت دفاع رژیم، را که توسط تهران برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی و تأمین مالی عملیات نظامی این کشور به کار می‌رود، برجسته می‌کند.

در گزارش جنجال برانگیز شورای ملی مقاومت ایران، روش‌های جمهوری اسلامی، برای دور زدن تحریم‌ها به تفصیل افشا شده است.

اسنادی، که به‌تازگی منتشر شده است که از طریق گروه تشکیل دهنده آن، شبکه مجاهدین خلق (MEK) در ایران به دست آمده است، تلاشهای تهران برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی، اعمال شده بر این کشور به‌دلیل فعالیت‌های زیان آور این کشور، را تأیید می‌کند.

این مطالب به وسیله گروه قیام تا سرنگونی، که ادعا می‌کند ۱۲۰سرور دفتر رئیس‌جمهور را هک کرده است، ارتباطات داخلی مختلف را فاش کرده و مجموعه‌هایی از داده‌های حساس را که فساد، درگیریها و توسعه هسته‌یی مستمر [این کشور] را اثبات می‌کند به بیرون درز کرده است.

یکی از اسناد نشان می‌دهد که چگونه رئیس حراست سایت فردو، تأسیسات زیرزمینی غنی‌سازی اورانیوم درخواست کرده است، تا نزدیک به ۴۰۰هکتار از زمینهای عمومی به این تأسیسات هسته‌یی داده شود تا منطقه حائل امنیتی آن افزایش یابد، زیرا ایران به توسعه توانمندهیهای هسته‌یی این کشور ادامه می‌دهد...

روز چهارشنبه، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در ایالات متحده اسناد محرمانه‌ای را فاش کرد. اسنادی که اطلاعاتی درباره شرکت بین‌المللی بازرگانی پتروشیمی (PCCI) یک نهاد مهم رژیم ایران که از بخشهای نفت و پتروشیمی برای فرار از تحریم‌ها بهره‌برداری می‌کند، فاش می‌کنند.

این گزارش با هشدار درباره پیامدهای مهم سیاست مماشات غرب، تأکید می‌کند که هر یک پنی پولی که وارد خزانه رژیم اسلامی می‌شود، سرمایه‌گذاری مستقیم در تروریسم، خشونت و ستم و سرکوب است، و طول عمر رژیمی را زیاد می‌کند که مردم ایران به‌روشنی آن را رد کرده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران، با ترغیب غرب به اتخاذ یک موضع قوی در برابر حکومت دینی بی‌رحم و وحشی، خواستار حمایت تزلزل ناپذیر از آرمانهای مردم ایران برای آینده‌ای بهتر، با اجرای هر شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، و محکوم کردن فعالیت‌های بدخواهانه رژیم با شدیدترین عبارات ممکن شد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94701635-5002-4d26-aa39-b7f7d5c7a852"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات