728 x 90

برایان هوک: مقام‌های رژیم ایران و فرزندانشان در آمریکا از امکانات استفاده می‌کنند، در حالی که مردم ایران رنج می‌کشند

برایان هوک
برایان هوک

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا هشدار داد هر فرد و کشوری تحریم آمریکا علیه رژیم ایران را نقض کند مجازات می‌شود. وی افزود:‌ کشورها باید دست از تجارت با رژیم ایران بردارند. تحریم نفتی ما سالانه ۵۰میلیارد دلار از درآمدهای ارزی رژیم ایران کم کرده و ما به این کار ادامه می‌دهیم.

برایان هوک که روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود در ادامه گفت مایک پمپئو و دونالد ترامپ مصمم هستند که در کنار مردم ایران بایستند و این اقدام به‌خاطر مردم ایران صورت می‌گیرد.

برایان هوک در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای فعلی برجام موضع خود را تغییر می‌دهند یا نه گفت: بیانیه اخیر سه کشور اروپایی نشان داد موضع خود را تغییر داده‌ و در آن از رژیم ایران خواستند مذاکره را بپذیرد، به نگرانی‌ها در مورد منطقه و همچنین برنامه موشکی خود پاسخ دهد.

برایان هوک افزود: واقعیت این است که توافق اتمی ایران به قیمت گسترش موشکی ایران تمام شد و موانع پیش رو را برداشت. یک سال دیگر ممنوعیت فروش تسلیحاتی به رژیم ایران هم برداشته می‌شود که این هم یکی از کاستی‌های بزرگ توافق اتمی است.

برایان هوک سپس در پاسخ به سؤالی درباره تعلیق ورود مقام‌های ارشد رژیم ایران و بستگان آنها به آمریکا گفت بسیاری از آنها مانند محمدجواد ظریف وارد آمریکا شده و درس می‌خوانند، با «نفاق» از امکانات استفاده می‌کنند و بعد از بازگشت به ایران از آمریکا یک «شیطان» می‌سازند.

به گفته وی، دولت آمریکا لیست مقام‌های رژیم ایران را به روزرسانی خواهد کرد تا مطمئن شود خودشان و خانواده‌شان وارد آمریکا نشوند.

برایان هوک گفت: «مقام‌های رژیم ایران و فرزندانشان به آمریکا می‌آیند و از امکانات استفاده می‌کنند، در حالی که مردم ایران در حال رنج کشیدن هستند.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c19d277-e288-40f4-97aa-88627fa0b586"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات