728 x 90

بانک انصارمتعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران تحریم شد

بانک انصارمتعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران تحریم شد
بانک انصارمتعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران تحریم شد

 

در میان ۲۵مهره و نهاد تحریم شده رژیم ایران، نام بانک انصار که وابسته به بنیاد تعاون سپاه پاسداران است دیده می‌شود.

«استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه ۶ فروردین ۹۸ طی بیانیه‌یی تأکید کرد هدف از تحریم جدید، مختل کردن شبکه‌ای است که رژیم ایران از آن برای انتقال غیرقانونی صدها میلیارد دلار پول استفاده می‌کند.

 

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا، در بیانیه‌یی نوشت ۹شخصیت حقیقی و ۱۶نهاد برای انتقال پول برای سپاه پاسداران رژیم ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این رژیم در فهرست تحریمها قرار گرفته‌اند.

در بیانیه دفتر کنترل داراییها آمده است که این افراد و نهادها در ایران، امارات و ترکیه فعال هستند.

 

تحریم‌های فوق در حالی صورت گرفته است که روز جمعه دوم فروردین نام ۳۱فرد و نهادها به فهرست تحریم‌های رژیم ایران موسوم به SDN اضافه شده بود. در آن تحریم‌ها، ۱۴شخص حقیقی و ۱۷شخصیت حقوقی، مرتبط با مجموعه «سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی» به‌دلیل دست داشتن در برنامه اتمی رژیم ایران، تحریم‌ شدند.

 

لازم به ذکر است که محسن فخری‌زاده، که تا پیش از سال ۲۰۰۴ مسئول برنامه اتمی رژیم ایران بود، در سال ۲۰۱۱ مجموعه‌ «سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی» را راه انداخت. محسن فخری‌زاده از اعضای اصلی این سازمان است. شمار کارکنان سازمان پژوهش و نوآوریهای دفاعی حدود یک‌هزار و ۵۰۰نفر است. این سازمان در سال ۲۰۱۴در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

 

وزارت خزانهداری آمریکا ۲۵نهاد و مهره رژیم ایران را تحریم کرد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8721591e-2c93-43b4-a445-53684fd30259"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات