728 x 90

بالا‌گرفتن سگ دعوا در مجلس نورسیده ارتجاع! به‌رغم گماشتن قالیباف توسط خامنه‌ای برای مهار بحران

مجلس ارتجاع - ۱۰خرداد ۱۴۰۳
مجلس ارتجاع - ۱۰خرداد ۱۴۰۳

بالا‌گرفتن سگ دعوا در مجلس نورسیده ارتجاع!

به‌رغم گماشتن قالیباف توسط خامنه‌ای برای مهار بحران

و جلوگیری از «خسارت بزرگ!» بعد از هلاکت رئیسی

 

آخوند رسایی خطاب به قالیباف:

الان، آن بالا، توی هیأت رئیسه، یک آقایی!

شریعتی و سلیمی را تهدید کرده و گفته من نمی‌گذارم شب برسید خانه تان!

یعنی چی؟ اینجا کجاست؟!

 

به‌رغم گماشتن قالیباف به ریاست یکساله در مجلس نورسیده توسط خامنه‌ای برای مهار بحران، و پیامش برای پرهیز از جنگ‌وجدال و خسارت بزرگ برای نظام بعد از هلاکت رئیسی، وحوش مجلس ارتجاع در اولین روز بررسی اعتبارنامه‌ها، به جان هم افتادند.

سگ دعوا و درگیری فیزیکی به‌خصوص هنگام بررسی اعتبارنامه تاجگردون بالا گرفت.

خبرگزاری حکومتی ایسنا گزارش داد: یک‌مرتبه صدای فریاد مهرداد گودرزوند و تقی‌پور بلند شد تا جایی که تعدادی از نمایندگان جلوی دهان رضا تقی‌پور را گرفته و آن دو را جدا کردند. بعد تقی‌پور و گودرزوند را از جلسه خارج کردند.

مالک شریعتی عضو مجلس رژیم گفت: تاجگردون به سلیمی گفت تکه تکه‌ات می‌کنم.

 

مجلس ارتجاع ۱۰ خرداد ۱۴۰۳:

مالک شریعتی خطاب به قالیباف: آقای رئیس آقای رئیس اگر شورای نگهبان کتبی نداده اسم من را خارج کنید رسیدگی بشه شورای نگهبان اگر کتبی نداده جواب را اسم من را خارج کنید.

قالیباف: اجازه بدهید دوستان اجازه بدهید اولاً رئیس شعبه باید اعلام بکند دوستان بدانند هر گونه بازنگری در اعتبارنامه‌ها نسبت به موضوعاتی که مطرح میشه اگر قبلاً در شورای نگهبان رسیدگی شده دو مرتبه اینجا نمی‌تواند مورد رسیدگی قرار بگیره.

مالک شریعتی خطاب به قالیباف: کتبی‌اش کو؟ کتبی‌اش.

قالیباف: حالا اشکال آقا رئیس شعبه‌اینجا امضا کرده گفته من گزارش شعبه را می‌خوانم.

حمید رسایی نماینده مجلس: آقای قالیباف عذرخواهی می‌کنم این سمت من خدمت‌تان هستم من ابتدا تبریک عرض می‌کنم مجدد خدمت شما و یادآوری می‌کنم طبق آئین‌نامه وقتی کسی اخطار قانون اساسی داره مقدم است بر هر بحثی است من نباید صد بار بیایم اون بالا هی خواهش کنم که شما یا دوستان وقت بدهند هم تذکر دارم هم اخطار قانون اساسی وقت برای هر دوتایش بگذارید.

قالیباف: البته آقای رسایی دوستان اینجا هستند من نگفتم در اونجا جلسه غیرعلنی بود سه نفر از دوستان هم به قید قرعه انتخاب شدند صحبت شد من کی گفتم اونجا جلسه برای همین تشکیل شد ولی حالا بفرمایید.

حمید رسایی: در مجلس اتفاق تلخی افتاده در انتخابات هیأت‌رئیسه متأسفانه چون من همان ابتدای بعد از اعلام شمارش آراء نواّب رئیس تناقض و تغایر موجود در عدد کارتها و آراء نمایندگان را تذکر دادم رئیس سنی جلسه لطف کردند بررسی بشه همان موقع با وجود حضور حراست و نمایندگانی موضوع بررسی شد شما توی جلسه غیرعلنی خیلی مسأله را ساده می‌کنید می‌گید دوستان اتفاقی نیفتاده یک نماینده جابه‌جا شده همین؛ آقای قالیباف این نیست مثل این‌که بگویند آقا سه هزار میلیارد اختلاس شده چیزی نیست که نخیر سه هــــــــــــــــــــــزار میلیــــــــــــــــــــــارد اختلاس شده آقای قالیباف اینطوری باید بگید آقای قالیباف یک نماینده جابه‌جا نشده آراء نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــایندگان جا به جا شده یکی دو تا هم جا به جا نشده توی یکی ۴۱ یی جا به جا شده توی یکی و اون نمایندگان خودشان تقصیری ندارند.

رسایی: بگید آره اون نمایندگان خودشان تقصیر ندارند...

قالیباف: آقای رسایی...

رسایی: آقای قالیباف اجازه بده حرف من تمام بشه نه اجازه بدهید حرف...

قالیباف: من یک نکته بگویم اگر آئین‌نامه را بخواهید رعایت کنید تذکر در دستور است...

رسایی: در دستور است..

قالیباف: کجا در دستور است؟ ما موضوع..

رسایی: سؤال ما از مدیر کل هیأت‌رئیسه است که اونها را تعیین کرده اصلاً چرا باید اون تعیین بکند؟ آقای بروجردی این اشکال به شما وارد است شما باید نمایندگان را تعیین می‌کردید نباید نمایندگان از یک جریان خاص و کسانی که سمپاتی دارند نسبت به یک جریانی انتخاب می‌شدند اینها سؤالات اصلی است...

الان بالا توی هیأت‌رئیسه در حضور نمایندگان یک آقایی آقای شریعتی و آقای سلیمی را تهدید کرده گفته من نمی‌گذارم شب برسید خانه‌تان یعنی چی؟ اینجا کجاست؟ این موضوع باید رسیدگی بشه آقای قالیباف این چه وضعی است واقعاً؟

قالیباف: بنده هم مثل جنابعالی در روی یکی از این صندلیها نشسته بودم هیچ مسئولیت قانونی در ارتباط با برگزاری انتخابات نداشتم که بنده را خطاب قرار می‌دهید چرا اینطوری شد چرا اینطوری شد بنده چه مسئولیتی داشتم؟‌بنده هم یک نفر مثل شما اونجا نشسته بودم رئیس محترم سنی و هیأت‌رئیسه سنی طبق روال قانون کار خودش را انجام داده...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa0543eb-c982-4c9a-b513-06628e6c4cae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات