728 x 90

بالا‌گرفتن بحران در رژیم به‌خاطر اعتراف آخوند نوروزی به جنایت علیه بشریت در آبان۹۸

آتش کشیدن دفتر آخوند نوروزی توسط کانونهای قهرمان شورشی
آتش کشیدن دفتر آخوند نوروزی توسط کانونهای قهرمان شورشی

بحران بر سر اعتراف آخوند قاتل، نوروزی به جنایت علیه بشریت در جریان قیام آبان۹۸، در رژیم پیاپی بالا می‌گیرد.

سایت دیدبان ایران رژیم، زیراب ادعای آخوند نوروزی، که گفته بود اعترافش که در قیام آبان۹۸ خود به مردم شلیک کرده و آنها را کشته، «شوخی بوده»، نوشت: «فایل صوتی مصاحبهٔ نوروزی در تحریریه دیده‌بان ایران موجود است و لحن و گفتار نوروزی اصلاً شوخی نبوده و اتفاقاً با یک لحن بسیار تند و خشن این اظهارات را مطرح کرد!».

همزمان آخوند غضنفر آبادی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع نیز با نگرانی تلاش کرد حرفهای نوروزی را لاپوشانی کند و گفت: نوروزی متوجه نبوده، او اشتباه کرده!

آخوند قاتل شب گذشته نیز پس از به‌آتش کشیده شدن دفترش توسط کانون‌های شورشی، برای بار دوم سراسیمه مصاحبه‌یی با خبرگزاری سپاه پاسداران ترتیب داد تا به‌اصلاح جزئیات به آتش کشیده شدن دفترش را شرح دهد. آخوند نوروزی گفت:

«حدود ساعت پنچ صبح امروز شنبه، یک فرد با خودروی پراید جلوی دفتر اینجانب متوقف شد و پس از پیاده شدن از خودرو با پرتاب کوکتل مولوتف دفتر اینجانب را آتش زد.
این فرد پس از فیلم‌برداری از محل سریع متواری شد.

سپس آخوند نوروزی، به‌نحو مضحکی توضیحاتی داد و گفت عملیات ساعت ۵صبح شنبه، انجام شده، و در حالی‌که خودش ساعت ۲۳ شنبه، یعنی تنها ۱۲ساعت بعد، این مصاحبه را انجام می‌داد، مدعی شد: فردی که عملیات را انجام داده «دو روز قبل از کشور خارج شده است!».

فعالان شبکه‌های اجتماعی این وضعیت را ناشی از شدت ضربه دریافتی، ارزیابی می‌کنند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56f0cb1f-5a49-4491-bc33-7cb48654d486"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات