728 x 90

بازدید رئیسی جلاد، سردژخیم قضاییه خامنه‌ای از زندان مرکزی کرج

بازدید رئیسی جلاد، سردژخیم قضاییه خامنه‌ای از زندان مرکزی کرج
بازدید رئیسی جلاد، سردژخیم قضاییه خامنه‌ای از زندان مرکزی کرج

آخوند رئیسی قاتل قیام‌کنندگان آبان ۹۸ و جلاد قتل‌عام ۶۷، روز پنجشنبه۱۲دی از زندان مرکزی کرج، محل اعدامهای وحشیانه رژیم که بسیاری از زندانیان سیاسی و زندانیان قیام و دیگر زندانیان در آنجا تحت شکنجه هستند. بازدید کرد.

سردژخیم قضاییه خامنه‌ای، بر طرح انتقال زندانها از داخل شهر به خارج شهر تأکید کرد و گفت: باید زندان‌‎هایی که در درون شهرهاست، به خارج از شهرها منتقل شود و حتماً معتقدیم که این کار انجام شدنی است.

خبرگزاری دستگاه قضایی رژیم، به‌طور ضمنی به اعتراضات صورت گرفته در حین بازدید سردژخیم ولایت فقیه، اشاره کرد و نوشت یکی از مهم‌ترین نکات این دیدار «اعتراض محکومین سال‌های قبل به در نظر گرفتن احکام اشد برای جرم‌های ارتکابی» بود و شماری از زندانیان نیز به «بلاتکلیف بودن» پرونده‌هایشان معترض بودند.

این خبرگزاری ضمن اشاره به اعتراف رئیسی به ریزشهای درونی رژیم، اعتراضات زندانیان را روی «برخی قضات»، سرشکن کرد و نوشت: «تعدادی از زندانیان از برخی قضات» «گلایه» کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3deac1d5-8d5f-4b20-8a36-285fa056c31c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات