728 x 90

بازجویی و تهدید زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در زندان گوهردشت کرج

زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند
زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند

د‌ژخیمان خامنه‌ای در زندان گوهردشت کرج روز دوشنبه ۷خرداد ۹۷؛ زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی را برای بازجویی احضار کردند.

آنها در این بازجویی وی را نسبت به هر گونه اطلاع‌رسانی از وضعیت بیماری و اعتصاب دارویی‌اش به بیرون از زندان تهدید کردند. زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در اعتراض به عدم تحویلدهی کامل داروهایش در اعتصاب دارو به‌سر می‌برد.

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند که هم‌اکنون در سالن فوق امنیتی ۱۰بند ۴در زندان گوهردشت محبوس است؛ در روز ۲۵اردیبهشت ماه ۹۷پس از این‌که دژخیمان زندان داروهایش را ندادند اقدام به اعتصاب دارو کرد.

به‌دنبال این امر به دستور ضیایی رئیس جنایتکار زندان؛ وی را از سالن ۳۱بند ۱۰به سالن ۱۰بند ۴منتقل کردند.

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در نامه‌یی علت اعتصاب داروی خود را اینچنین اعلام کرد:

«به‌علت توهینی که در خصوص تحویلدهی داروهای اینجانب زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند به من شد؛ از این لحظه اعتصاب دارو می‌کنم و داروهایم را تحویل نمی‌گیرم».

این زندانی سیاسی عواقب و ضایعات این عمل را به‌عهده «خلیفه ارتجاع و مدیریت زندان» دانست.

این زندانی سیاسی هم‌اکنون در معرض تهدید قرار دارد و روشن نیست که با این‌گونه تهدیدات؛ چه توطئه‌یی علیه وی در زندان برنامه‌ریزی شده است.

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند حدود ۵۸سال سن دارد و پس از ۵سال تحمل شرایط زندان و شکنجه به بیماری قلبی؛ تنگی نفس؛ دیسک کمر؛ آرتروز و درد مفاصل مبتلا شده و روزانه برای این بیماریها می‌بایست دارو مصرف کند. اما مأموران خامنه‌ای در زندان مستمراً برای اذیت و آزار وی از تحویل دادن داروهایی که خانواده‌اش به قیمت گران و با هزینه خود از بیرون از زندان تهیه کردند؛ خودداری می‌کنند.

 

حمایت ابوالقاسم فولادوند از قیام مردم ایران

یکی از جرمهای نابخشودنی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از نظر خلیفه ارتجاع حمایت قاطع وی از قیام مردم ایران است.

وی در پیامی در ۱۳دی۹۷از زندان گوهردشت نوشت:

«بدینوسیله از تمامی هم میهنان عزیز و آزاده‌ام درخواست می‌نمایم با بکار بردن دو اصل کس نخارد و می‌توان و باید و با الهام گرفتن از هزار اشرف که پتکی است به شیشه عمر رژیم ضدبشری آخوندی، بر تمامیت این رژیم ستمگر و قرون‌وسطایی بتازند و در آستانه بهمن ماه، به مانند بهمن ۵۷ بار دیگر نشان دهیم و اثبات نماییم که هیچ رژیم ستمگر و ظالمی پا بر جا نخواهد ماند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bd64f7d-8c68-4cda-b9c3-cd939c38c8d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات