728 x 90

بازتاب گردهمایی جهانی ایران آزاد با قیام مردم ایران توسط شخصیتها و رسانه‌های بین‌المللی

بازتاب گردهمایی جهانی ایران آزاد با قیام مردم ایران
بازتاب گردهمایی جهانی ایران آزاد با قیام مردم ایران

شماری از شخصیتهای سیاسی بین‌المللی به حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد پرداخته و از مقاومت ایران پشتیبانی کردند.

سناتور روبرتو رامپی: شرکت در گردهمایی جهانی ایران آزاد

توییتر ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰سناتور روبرتو رامپی: من در گردهمایی جهانی ایران آزاد شرکت کردم. ایران برای آزادی برمی‌خیزد. مردم از ۳۰۰۰۰نقطه و بیش از ۱۰۰کشور. ما برای یک دنیای بهتر به فرهنگ، فلسفه و ادبیات بزرگ ایرانیان نیازمندیم، یک ایران دمکراتیک محترم برای حقوق بشر.

توییت جولیو ترزی- وزیر خارجه سابق ایتالیا در حمایت از موضع مریم در دفاع از مردم بهبهان

توییتر۱۷ژوئیه -مریم رجوی: سلام بر مردم به‌پا خواسته بهبهان ، شهر شهدا و میلیونها نفر از هموطنان تحت ستم ما که در میان طوفان عظیم توییتر و سایبری در برابر احکام اعدام غیر انسانی علیه جوانان ایستادگی کردند.

رودی جولیانی: همه ما در کنار مردم ایران هستیم تا فرا رسیدن ایرانی آزاد را جشن بگیریم
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک گفت: مردم ایران به تمام جهان گفته‌اند اگر به انتخاب آن‌ها باشد، آن‌ها ایرانی آزاد، دمکرات و با آزادی ادیان و تساوی حقوق زنان را می‌خواهند.
آقای رودی جولیانی در جلسه مجازی که توسط شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه ۲۷ تیر ترتیب داده شد، افزود: به همراه جو لیبرمن در کنار شما هستیم و ما حامیان جدی ایران آزاد و دموکراسی هستیم. باعث افتخار است که در جمع این همه مشتاق از ۱۰۲کشور جهان باشم. این برنامه برای مردم ایران که زیر دیکتاتوری و فشار و سرکوب قرار دارند، ‌پخش می‌شود. اعتراض مردم از نوامبر۲۰۱۹ شروع شد و به اشکال مختلف ادامه داشته است. این نشان می‌دهد چقدر عطش آزادی در ایران جدی است.
وی افزود: باید همه بدانیم، مردم ایران به چه فکر می‌کنند. ما شعارها و پلاکاردهایی در ایران می‌بینیم که می‌گویند مرگ بر دیکتاتور. این شعار در ایران می‌تواند به صدور حکم مرگ منتهی شود؛ با این حال از تعداد معترضان کم نشده و بیشتر و بیشتر می‌شود. مردم ایران به رغم خطر جدی که برای آن‌ها وجود دارد، همواره خواسته خود برای آزادی و دموکراسی را مورد تاکید قرار داده‌اند

تاد وود: دعوت به دیدن گردهمایی جهانی ایران آزاد

توییتر۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ تاد وود، نویسنده: مقاومت ایران، مجاهدین خلق / مجاهدین خلق امروز یک گردهمایی جهانی و مجازی ایران آزاد ۲۰۲۰ را برگزار می کند. مقاومت ایران گردهمایی مجازی ایران آزاد ۲۰۲۰ را برگزار میکند. پخش زنده را تماشا کنید.

آندرو لاوتون: نیوت گینگریچ میگوید ما در یک مسابقه بین دوستداران آزادی و دیکتاتوری هستیم

توییتر ۱۷ژوئیه۲۰۲۰ آندرو لاوتون، خبرنگار و مجری سخنگوی پیشین مجلس، نیوت گینگریچ اکنون میرسد. "همان فشاری که به دیکتاتوری وارد می شود، آنرا بین‌المللی مهاجم‌تر میکند ... در سوریه و لبنان" و در تلاشهای هسته‌ای آن. ما در یک مسابقه بین دوستداران آزادی و دیکتاتوری هستیم.

توییت گتی ایمیج با انعکاس عکس از هواداران در واشنگتن

توییتر گتی ایمیج ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰: ایرانی آمریکاییها که پشت میزها در خارج ساختمان کنگره آمریکا نشسته‌اند، در حمایت از یک ایران آزاد تظاهرات می‌کنند.

جو لیبرمن: مذاکره با جنایتکارانی که مردم ایران را به گروگان گرفته‌اند، بی‌نتیجه است
سناتور سابق جو لیبرمن می‌گوید: کسانی که می‌خواهند با رژیم ایران مذاکره کنند،‌ بدانند که این راه قبلا طی شده و به هیچ جا نرسیده است.
جو لیبرمن در جلسه مجازی که توسط شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه ۲۷ تیر ترتیب داده شد، افزود: رژیم ایران به‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است و برای تروریسم هزینه می‌کند تا به همسایگان و اروپا و آمریکا حمله کند. ما به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توانیم به این نتیجه‌گیری برسیم که بعد از همه تلاش‌هایی که برای سرعقل آوردن این جنایتکاران که مردم ایران را به گروگان گرفته‌اند کردیم،‌ آن‌ها اهل مذاکره نیستند.
آقای لیبرمن همچنین خاطرنشان کرد: از زمانی که استبداد در برابر آزادی وجود داشته،‌ همیشه کسانی که حق آزادی و زندگی در شرایط آزاد را داشته‌اند، در این نبرد شرکت کرده‌اند. در بیانیه استقلال آمریکا در ۱۷۷۶ نوشته شد که این یک حق محتوم است که هر انسانی باید بتواند سرنوشت آزاد و خوشحال خود را دنبال کند. این حق و نعمتی است که از خدا به انسان داده شده و در انقلاب آمریکا حک شد که هیچ کس نمی‌تواند این حق را از انسان بگیرد.

سناتور لیبرمن

سناتور لیبرمن

توییت لوگان راتیک در مورد شرکت کنندگان برجسته در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۲۰

توییتر لوگان راتیک، خبرنگار نیوز مکس ۱۷ژوئیه۲۰۲۰ [در کامنتی در رابطه با پخش مستقیم جلسه کهکشان می نویسد: سخنرانان در این برنامه شامل شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی، سناتور سابق جو لیبرمن و نخست وزیر سابق کانادا استفن هارپر می شود.

توییت باب بلکمن در حمایت از گردهمایی ایران آزاد ۲۰۲۰

توییتر۱۷ ژوئیه– ۲۰۲۰ پخش زنده: گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۰: ایران برای آزادی برمی‌خیزد

استراون استیونسون: خانم رجوی، رهبران ایران مجرمند و باید محاکمه شوند

توییتر۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ استراون استیونسون خانم رجوی: «رهبران این رژیم مرتکب جنایت علیه بشریت هستند و باید به پای میز عدالت کشیده شوند.»

استیونسون ـ‌ فیلمی حیرت انگیز از شجاعت مردم ایران که جان خود را برای آنکه حمایت خود را از خانم مریم رجوی و مقاومت نشان دهند، به خطر می اندازند

توییت استراون استیونسون ۱۷ژوئیه۲۰۲۰ فیلمی حیرت انگیز از شجاعت مردم ایران که جان خود را برای حمایت از خانم مریم رجوی و مقاومت نشان می‌دهند، به خطر می اندازند.

توییت واشینگتن تایمز درباره فعالیتهای کانونهای شورشی

توییتر۱۷ ژوئیه– ۲۰۲۰ واحدهای مقاومت (کانونهای شورشی) سازمان مجاهدین فعالیتهای خود را به طور چشمگیری افزایش داده‌اند و نه تنها پیام‌های مقاومت ایران را گسترش می‌دهند بلکه نمادهای رژیم و مراکز سرکوبگر را نیز هدف قرار می‌دهند.

سناتور لئو هوساکوس، از کانادا

لطفا برای شرکت در اجلاس جهانی ایران آزاد با ۱۰۰قانونگذار و شخصیت سیاسی از تمامی جهان با ما همراه شوید.

واشنگتن تایمز: مخالفان ایران برای تغییر رژیم در تهران تجمع می‌کنند

توییتر ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ واشنگتن تایمز/ مخالفان ایران برای تغییر رژیم در تهران تجمع می کنند/ مخالفان ایران برای تغییر رژیم در تهران تجمع می کنند/ رژیم مذهبی ایران در ضعیف ترین نقطه از تاریخ چهار دهه‌ای خود قرار دارد و با چالش‌های بی‌سابقه ای از سوی شهروندان شجاع تشنه آزادی، مخالفان ایرانی و چهره‌های برجسته از ایالات متحده و اروپا روبرو است.

استفان هارپر: من به ایستادن در کنار مردم ایران بر علیه رژیم مستبد و سرکوبگر تهران ادامه میدهم

توییتر ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ استفان هارپر، نخست وزیر سابق کانادا

واشنگتن تایمز: گردهمایی جهانی ایران آزاد

توییتر ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ واشنگتن تایمز: رهبران و شهروندان ایرانی از جامعه جهانی خواستار اعمال سیاست قاطعانه‌تری هستند.گردهمایی جهانی ایران آزاد،گردهمایی جهانی ایرانیان، حامیان بین‌المللی، شخصیتهای سیاسی، و قانونگذاران از هر دو حزب را از پنج قاره گرد هم می‌آورد.

توییت واشینگتن تایمز درباره گردهمایی ۳۰ ژوئن

توییتر۱۷ ژوئیه– ۲۰۲۰ برای آزادی در ایران: شناخت و مشروعیت در حال رشد مقاومت ایران در یک مرحله بین‌المللی در گردهمایی ایران آزاد با حضور بیش از ۳۵۰مقام از ۴۷کشور در ۳۰ژوئن ۲۰۱۹ مشهود شد.

توییت آندرو لاوتون[نویسنده و خبرنگار و مجری تی وی ترو نورث]،

نوشته نهایی ویدئو احترام به ۱۲۰هزار شهدای آزادی - قسمت آخر ویدئو ادای احترام به ۱۲۰ هزار شهدای آزادی

سناتور جولی گاربورد میلام: دعوت به دنبال کردن گردهمایی جهانی ایران آزاد

توییتر۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ سناتور جولی گاریود میلام از تلاشهای ایرانیان برای عدالت بیشتر و آزادی بایستی حمایت شود. در ساعت ۳بعدازظهر امروز، گردهمایی#FreeIran۲۰۲۰ که از سوی کمیته حمایت از حقوق بشر در ایران برگزار میشود، را دنبال کنید.

توییت کندیس مالکوم روزنامه‌نگار ومقاله‌نویس تورنتو سان

در حمایت از گردهمایی سالانه مردم ایران: بزرگترین گردهمایی سالانه مردم ایران که برای آزادی اساسی، عدالت و عزت می‌جنگند هم اکنون در حال وقوع است. با شرکت خودتان از دوستان ایرانی ما در مبارزات خود علیه یک رژیم اسلامگرای شیطانی و استبدادی پشتیبانی کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28605ad3-a661-4aae-b0ce-483227694f1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات