728 x 90

ایندیپندنت انگلستان: صحنه‌های شوکه‌کننده از حمله پلیس آلبانی در اشرف با اسپری شیمیایی

حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳
حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳

ایندیپندنت انگلستان- ۳۱خرداد ۱۴۰۲

تصاویر و فیلمهای رسیده از صحنه‌های شوکه‌کننده در اشرف‌نشان می‌دهد

پلیس به یک منطقه محدود حمله کرده

و به مردان و زنانی که در مقابل آنها قرار دارند اسپری شیمیایی می‌زنند

 

روزنامه ایندیپندنت انگلستان با انتشار مقاله‌یی با عنوان «همزمان با حمله گسترده پلیس آلبانی به مخالفان رژیم تهران، فرانسه راهپیمایی این گروه اپوزیسیون اصلی را لغو می‌کند» نوشت:

به‌دنبال لغو راهپیمایی مخالفان رژیم استبدادی ایران توسط دولت فرانسه و حمله خشونت‌بار پلیس آلبانی به مقر آنها، این گروه دو دولت اروپایی را به اجرای فرامین رژیم ایران متهم کردند.

وقوع این دو واقعه جداگانه، آن هم به فاصله چند ساعت، علیه مجاهدین خلق ایران که دهه هاست علیه رژیم آخوندها می‌جنگد، این پرسش جدی را ایجاد کرده که رژیم تهران مجدداً نفوذ خود بر دولتها را از سر گرفته، آن هم پس از قیامی که سال گذشته به مدت چندین ماه سراسر کشور را فراگرفت.

تصاویر و فیلمهای رسیده از صحنه‌های شوکه‌کننده در اشرف۳، محل استقرار مجاهدین خلق در آلبانی، نشان می‌دهد صدها پلیس به یک منطقه محدود حمله کرده و به مردان و زنانی که در مقابل آنها قرار دارند از اسپری شیمیایی استفاده می‌کنند.

تصویری دیگر جسد مردی ۶۵ساله به‌نام علی مستشاری را در صحنه درگیری نشان می‌دهد که علائم پارگی و زخم شدید در پیشانی او دیده می‌شود.

(ایندیپندنت انگلیسی ۳۱خرداد ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b134d74-b1d9-4c7c-b029-3063e63535aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات