728 x 90

ایمن‌آبادی: این اعتراضات آتش زیر خاکستر است

ایمن آبادی
ایمن آبادی

ایمن‌آبادی نماینده سابق مجلس ارتجاع یکشنبه ۲بهمن، با اعتراف به «آتش زیر خاکستر» اعتراضات، به سردمداران نظام هشدار داد که «اعتراضات ریشه در مشکلات اقتصادی و چالشهای جامعه دارد که به هر بهانه‌یی سر باز می‌کند».
وی در رابطه به قیام سراسری مردم ایران که وارد چهارمین ماه خود شده است گفت: متأسفانه در صحبت‌هایی که از مسئولان (؟!) شنیده می‌شود درک درستی از اعتراضات مشاهده نمی‌کنم.
واقعیت این است که این اعتراضات ریشه در مشکلات اقتصادی و چالشهای جامعه دارد که به هر بهانه‌یی سر باز می‌کند. او افزود: مثلاً آبان سال۹۸ به بهانه بنزین و اواخر تابستان ۱۴۰۱ به بهانه فوت مهسا امینی شاهد اعتراضات بودیم. در حال حاضر هم، مسئولان بسیار خوشحال هستند که اعتراضات را مهار کرده‌اند در حالی که این اعتراضات آتش زیر خاکستر است...
وی افزود: حاکمیت می‌تواند خود را گول بزند و به فضای فعلی دلخوش باشد و بگوید این اعتراضات رهبری ندارد ولی باید بگویم اگر فکری اساسی نشود اعتراضات به هر بهانه‌یی تکرار خواهد شد.

ایمن‌آبادی گفت: همه دولتمردان از قطار پیشرفت صحبت می‌کنند، کدام قطار پیشرفت؟ اینترنتی وجود ندارد بسیاری از استارت‌آپ‌ها از ایران رفته‌اند.او در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من حاکمیت باید پوست‌اندازی کند. این مقاومت‌ کردن و عدم‌ تحرک در مقابل تکانه‌ها و عدم‌ امکان تغییر و انعطاف استخوان‌های نظام را دچار آسیب می‌کند. نظام باید عقلانی فکر کند و یک جاهایی باید انعطاف و تواضع داشته باشد یک جاهایی باید عقب‌گرد کند. اسم این کار عقب‌نشینی نیست. (روزنامه حکومتی همدلی ۲بهمن). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31eb65ac-5801-4c76-8ba7-c0bf42d505a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات