728 x 90

وزارت‌خارجه آمریکا: ۱۱روز مانده به ضرب‌الاجل ۴نوامبر- رژیم ایران بایستی غنی‌سازی را متوقف کند

در آستانه ضرب الاجل تحریمهای ۴نوامبر- رژیم ایران بایستی غنی سازی را متوقف کند
در آستانه ضرب الاجل تحریمهای ۴نوامبر- رژیم ایران بایستی غنی سازی را متوقف کند

۱۱روز مانده به ضرب‌الاجل ۴نوامبر، وزارت‌خارجه آمریکا یادآوری کرد رژیم ایران بایستی غنی‌سازی را متوقف کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در توئیتی در رابطه با نزدیک شدن رژیم ایران به ضرب‌الاجل تحریمهای ۴نوامبر نوشت: این رژیم بایستی غنی‌سازی را متوقف کند و هیچگاه بازپردازش پلوتونیوم را دنبال نکند. این هم شامل تعطیل کردن راکتور آب سنگین اش می‌شود.

 

توییتر وزارت‌خارجه آمریکا، ۲۵ اکتبر۲۰۱۸ – با تنها ۱۱روز مانده به ضرب‌الاجل تحریمهای ۴نوامبر در اینجا یاداور می‌شویم که یازدهمین الزام برای رژیم ایران که مانند یک کشور نرمال رفتار نماید عبارتست از:

این رژیم بایستی غنی‌سازی را متوقف کند و هیچگاه بازپردازش پلوتونیوم را دنبال نکند. این هم شامل تعطیل کردن راکتور آب سنگین اش می‌شود.

۱۱– رژیم ایران باید غنی‌سازی را متوقف کند

 

 

روز گذشته وزارت‌خارجه آمریکا در رابطه با تحریمهای ۴نوامبر در توئیتی گفته بود: رژیم ایران باید از ابعاد نظامی اتمی خود گزارش کامل بدهد و به‌طور دائم و با راستی‌آزمایی چنین کاری را تا به ابد کنار بگذارد.

 

 


همچنین در سالگرد انفجار تروریستی در بیروت، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: در سی و پنج سال پیش در چنین روزی، تروری‍ستهای حزب‌الله، حمایت شده توسط رژیم ایران یک کامیون پر از مواد منفجره را به مقر تفنگداران دریایی در بیروت، لبنان راندند و ۲۴۱تفنگدار دریایی، ملوان و سرباز را کشتند. ما هرگز این اقدام تروریستی بزدلانه را فراموش نخواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/121b8c90-376b-44c0-ab3a-e4b70c8f231d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات