728 x 90

ایران در رده آخرین کشور «فرصت‌های رهبری برای زنان» در جهان

سرکوب زنان در ایران
سرکوب زنان در ایران

بر اساس نتایج مطالعه یکی از بزرگترین دانشگاههای کسب و کار جهان به نام «اینسد» که روز گذشته سه‌شنبه ۱۶ آبان همزمان در آمریکا و فرانسه منتشر شد، ایران تحت حاکمیت آخوندی در رده آخر کشورهای جهان در «فرصتهای رهبری برای زنان» قرار دارد.
بر اساس نتایج این مطالعه، ایران به‌رغم دارا بودن استعدادهای نوآور و قرار داشتن در رده‌های بالای «خروجی نوآوری»، «انتشار مقالات در مجلات علمی»، «محققان»، «رتبه‌بندی دانشگاههای جهان»، به‌عنوان بدترین کشور در فرصتهای رهبری برای زنان» به‌دلیل سرکوب سیستماتیک و عملکرد حکومت در حوزه‌هایی مانند «فساد»، «حقوق شخصی»، «ثبات سیاسی»، «حکومت قانون» و غیره قرار دارد.
نتایج مطالعه دانشگاه «اینسد» نشان می‌دهد که ایران تحت حاکمیت آخوندی در زمینه «فساد»، در رتبه ۱۲۰ قرار دارد و تنها سه کشور بنگلادش، نیجریه و زیمبابوه پس از وی قرار دارند.
نتایج این مطالعه هم‌چنین نشان می‌دهد که در رده «ثبات سیاسی»، ایران در رتبه ۱۲۹ قرار دارد و در کنار کشورهایی مانند کنگو، بورکینافاسو، پاکستان و نیجریه قرار گرفته است و در رده «حکومت قانون»، در رتبه ۱۱۹ قرار دارد و در کنار کشورهایی مانند مالی، آنگولا، لبنان و بلاروس قرار دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e19dd9d-8ea6-4501-bc17-c8e6b5539180"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات