728 x 90

دو ایرانی متهم به جعل هویت مأموران فدرال، به‌دلیل ارتباط احتمالی با اطلاعات ایران مورد بازجویی قرار گرفتند

دو ایرانی به جعل هویت ماموران فدرال
دو ایرانی به جعل هویت ماموران فدرال

روز پنجشنبه ۱۸فروردین، قاضی فدرال روز پنجشنبه درباره دو ایرانی که متهم به جعل هویت مأموران فدرال در طول چندین سال هستند حکم داد، تا روز جمعه در زندان خواهند ماند.

به گزارش سایت سی.بی.اس نیوز آمریکا بازرسان ادعا کردند که آرین طاهرزاده، ۴۰ساله، و حیدرعلی، ۳۵ساله، از فوریه ۲۰۲۰ به‌عنوان افسران و کارمندان مختلف دولت ایالات متحده، از جمله اعضای سازمانهای اجرای قانون فدرال ظاهر شده‌اند و افسران واقعی فدرال را فریب داده‌اند تا ظاهر آنها را باور کنند. هر یک از آنها به یک مورد جعل هویت دروغین یک افسر فدرال متهم شده‌اند و هنوز ادعای خود را مطرح نکرده‌اند.

بازرسان در حال بررسی این احتمال هستند که دو مظنون با اطلاعات ایران از جمله با سپاه پاسداران، ... که عملیات ویژه را انجام می‌دهند، یا نیروی قدس ارتباط داشته باشند.

دادستانها روز پنجشنبه گفتند که علی به شاهدان گفت که با سرویس اطلاعاتی پاکستان ارتباط دارد، دولت گفت هنوز آن را تأیید نکرده است. دادستانها هم‌چنین گفتند که دولت پاسپورت وی حاوی سه ویزای «قدیمی‌تر» پاکستان و دو ویزای ایران را از سال۲۰۱۹ و ژانویه۲۰۲۰ پس گرفت. دادستانها گفتند که در ویزای ایران علی، نشانه‌ای وجود داشت که بیانگر این است که او در مقطعی وارد آن کشور شده است، اگر چه آنها زمان را مشخص نکردند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7b14e88-ddf1-486a-907b-d1226c8e1a2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات