728 x 90

اسیدپاشی درايران,سرکوب زنان,تشدید سرکوب ,

خروش اعتراضی زنان و مردم بوکان علیه اسیدپاشان خامنه‌ای

-

اسید پاشی سوسنه اسماعیل نژاد، 24ساله دانشجوی رشته عمران - بوکان
اسید پاشی سوسنه اسماعیل نژاد، 24ساله دانشجوی رشته عمران - بوکان
به‌دنبال قربانی شدن 4 دختر جوان کرد در جریان جنایت اسید پاشی به دست مزدوران زن‌ستیز رژیم آخوندی در شامگاه سه‌شنبه 23تیرماه، شامگاه پنجشنبه 25تیرماه زنان و مردم بوکان با اعلام قبلی دست به تجمع اعتراضی زدند و با شعارهای ”زن، زندگی، آزادی، نه به خشونت علیه زنان“ و ”داعش این جا جای تو نیست“ خشم خود را نسبت به عوامل رژیم ابراز کردند.
کارگزاران رژیم از جمله فرماندار مزدور شهر پیش از آن با احضار برخی از معتمدین مردم به آنان نسبت به هر گونه تجمع اعتراضی هشدار داده و تهدید کرده بود که برخورد تندی خواهند داشت. اما زنان و جوانان و مردم بوکان در مقابل مقر همین کارگزار رژیم تجمع اعتراضی خود را برپا کرده و علیه جنایت ایادی رژیم ابراز نفرت کردند.
کارگزاران رژیم در وحشت از گسترش آتش خیزش، از آوردن نیروهای رسمی سرکوبگر به صحنه خودداری کرده و با وارد کردن مزدوران اطلاعاتی و لباس‌شخصی به‌صورت گله‌ای سعی در پراکنده کردن جمعیت داشتند. به گفته منابع محلی در جریان درگیری بین مزدوران و زنان به جان آمده بوکانی، قریب سی تن از زنان بازداشت شده‌اند. این زنان علیه زن‌ستیزی شعار می‌دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3173c504-dbad-4815-b427-9ef9cb726326"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات