728 x 90

ایران:‌اعدام جمعی ۱۲‌زندانی در کرمان به بهانه قاچاق مواد مخدر

خامنه ای و پاسداران و ارگانهای سرکوبگر عامل توزیع مواد مخدر در داخل و صدور آن به خارج هستند

ایران :اعدام جمعی ۱۲زندانی در کرمان به بهانه قاچاق مواد مخدر
ایران :اعدام جمعی ۱۲زندانی در کرمان به بهانه قاچاق مواد مخدر

نظام سفاک ولایت فقیه در یک جنایت ضدبشری دیگر ۱۲زندانی را به طور جمعی در زندان کرمان به بهانه قاچاق مواد مخدر اعدام کرد. این در حالیست که سرنخ قاچاق مواد مخدر در دست خامنه‌ای و سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای سرکوبگر است. آنها میلیاردها دلار از هزینه‌های جنگ‌افروزی و صدور تروریسم را از این طریق تأمین می‌کنند.

روحانی دو هفته پیش اذعان کرد: «وقتی مواد مخدر هست، پول کثیف هم هست، وقتی پول کثیف هست، پولشویی انجام می‌گیرد در افغانستان، در ایران، در ترکیه، در اروپا...» (تلویزیون حکومتی-۳۰آبان۹۷). رحمانی فضلی، وزیر کشور روحانی، پیش از این در یک اعتراف تکان دهنده گفته بود: «گردش مالی در مواد مخدر سالانه ۲۰هزار میلیارد تومان است که معادل دو سوم بودجه عمرانی کشور است. پولهای کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر در تمامی‌بخشها نفوذ می‌کند..در حوزه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت سیاسی در کشور وارد می‌شود».

سرکردگان رژیم با توزیع مواد مخدر از یک سو جوانان را در ابعاد بی‌سابقه‌یی به این بلای خانمانسوز مبتلا کرده و از سوی دیگر با اعدام آنها به بهانه قاچاق مواد مخدر، فضای رعب و وحشت را به‌منظور جلوگیری از گسترش قیام مردمی تشدید می‌کنند. به‌گفته گرمابی، نماینده مجلس رژیم «سن اعتیاد خیلی پایین آمده در کشور ما و به‌سادگی در اختیار همه کس قرار می‌گیرد، از هر دکه‌یی سر چهارراه می‌شود خرید» (سایت مجلس رژیم -۷مرداد۹۷). به‌گفته معاون وزارت ورزش و جوانان آخوندها «از ۲۳میلیون جوان کشور مان سه میلیون درگیر اعتیاد هستند» (تلویزیون حکومتی- ۲۲خرداد۹۴). رئیس ارگان حکومتی به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر آمار معتادان کشور را چهار میلیون اعلام کرد و گفت ۲۱درصد جامعه ۱۳میلیونی کارگری معتاد هستند (خبرگزاری حکومتی ایسنا- ۲۳مهر) و معاون سابق رئیس‌جمهور رژیم در امور زنان گفت ۱۰درصد از معتادان نیز از زنان هستند (ایسنا-۱۶خرداد۹۶). البته آمار واقعی مبتلایان به اعتیاد بسا بیشتر است.

از سوی دیگر رژیم آخوندی نقش بسیار فعالی در قاچاق مواد مخدر به کشورهای مختلف دارد: کشف محموله ۲۷۰تنی هرویین یک کشتی در بندر جنوا در ایتالیا که از مبدأ بندرعباس در ایران حرکت کرده بود (خبرگزاری رویترز-۱۷آبان۹۷)؛ کشف ۷۱۲کیلو گرم هرویین در کامیونهای ایرانی که از ترکیه وارد اتحادیه اروپا می‌شدند (سایت برایت بار-۸مهر۹۷)؛ کشف ۴۵کیلو هرویین جاسازی شده در فرشهای صادراتی رژیم برای چند کشور اروپایی در فرودگاه لایپزیک آلمان (رسانه‌های آلمان-۲۲اردیبهشت۹۷)؛ کشف ۱۵۰کیلو گرم هرویین به قیمت میلیونها یورو از دو کامیون ایرانی، بنا‌ به داده‌های دادستانی فدرال آلمان، کامیون‌ها از ایران و از راه ترکیه به آلمان آمده‌اند و قرار بوده که مواد مخدر را در کشورهای اروپا پخش کنند(دویچه وله-۳۰دی۹۵)؛ کشف ۲۰۰کیلو گرم هرویین از یک کامیون ایرانی توسط مأموران گمرک بلغارستان (رسانه‌های خبری-۱۷تیر۹۵)؛ کشف ۳۳۰کیلو گرم هرویین در یک کامیون ایرانی (رسانه‌های خبری-۱۸مهر۹۳) و... در این شمار هستند.

فرمانده پلیس استان بصره عراق به‌تازگی «مبدأ ۸۰درصد از مواد مخدر در این استان را ایران دانست» و گفت:‌ امروز سپاه پاسداران رژیم ایران ارز مورد نیاز را از طریق فروش مواد مخدر به‌دست می‌آورد و عراق را به مرکز انتقال مواد مخدر به مناطق مختلف جهان تبدیل کرده است. مردم عراق و افراد مطلع می‌دانند قاچاق مواد مخدر در عراق تحت نظارت رژیم ایران است و زیر نظر سپاه پاسداران و با حمایت شبه‌نظامیان حشدالشعبی انجام می‌شود» (اسکای نیوز- ۲۸آبان ۹۷).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶آذر ۱۳۹۷(۷دسامبر ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecbc70d8-760e-4c43-aece-2d9b62c1fe63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات