728 x 90

اکسپرس: رژیم وحشت‌زده ایران «به‌دنبال پاسپورتهای انگلیسی» برای خانواده‌های مقاماتی است که از تهران در حال فرار هستند

اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران

سایت اکسپرس روز پنجشنبه ۵ آبان درباره تمهیدات سرکردگان رژیم برای فرار از ایران در مطلبی نوشت: رژیم وحشت‌زده ایران «به‌دنبال پاسپورتهای انگلیسی» برای خانواده‌های مقاماتی است که از تهران در حال فرار هستند.

در حالی که معترضان در روز چهلم کشته شدن مهسا امینی ۲۲ساله عزاداری می‌کنند، ناآرامی‌های گسترده در ایران ادامه یافت. این زن کرد ایرانی در ۱۶سپتامبر در بیمارستان پس از ضرب و شتم توسط نیروهای امنیتی به اتهام پوشیدن روسری نادرست بر اساس قوانین سختگیرانه حجاب در این کشور جان باخت.

به گفته اکسپرس، در حالی‌که مقامات ایرانی «پنج پرواز در روز» را در حال فرار از این کشور منزوی با پرواز چارتر انجام می‌دهند، آنها به‌دنبال «گذرنامه انگلیسی» برای خانواده‌های خود هستند.

اکسپرس در ادامه افزود: رژیم ایران در گذشته هر گونه مخالفت را وحشیانه سرکوب کرده است، اما ناآرامی‌های اخیر هیچ نشانه‌ای از فروکش نشان نداده است. اکسپرس مطلع شده است که بخش‌هایی از فرودگاه اصلی تهران توسط نیروهای رژیم به‌عنوان منطقه‌ای سریع برای فرار خانواده و دوستان خود از کشور تصرف شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fd3d6a3-d397-4dfe-b34f-113f525a4c9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات