728 x 90

اژدهای هفت‌سر

خامنه‌ای: «مردم حرفشون شکایت از فساده، شکایت از تبعیضه؛ این حرف مردمه».

خامنه‌ای در ادامه فساد در حکومتش را به اژد‌های هفت‌سر تشبیه کرد و گفت: «فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌ها است؛ در افسانه‌ها، یک سر اژدهای هفت‌سر را که میزنی، با ۶سر دیگر حرکت می‌کند؛ از بین بردنش آسان نیست.

بهزاد نبوی، یکی از سران فساد و سرکوب در دهه ۶۰، در تاریخ ۳۰شهریور در گفتگو با سایت حکومتی انتخاب گفت: «در کشور ما ۴نهاد هست که ۶۰درصد ثروت ملی را در اختیار دارند».

وی با نام بردن نهادهای اژد‌های هفت‌سر در بیت‌العنکبوت، لگدی به خامنه‌ای زد و گفت: «۴نهاد ستاد اجرایی فرمان امام، قرارگاه خاتم، آستان قدس و بنیاد مستضعفان، ثروت ملی‌ را در اختیار دارند».

این پاسدار ورشکسته در منتهای یاس و نگرانی از آینده نظام افزود: «بارها گفته‌ام مشکلات کنونی کشور آن‌قدر عظیم است که اگر هیچ‌کدام از فسادها، مشکلات ساختاری و یا ضعفها وجود نداشت، مقابله با آنها به‌سادگی امکانپذیر نبود».

بهزاد نبوی که در دعوای ناشی از تقسیم قدرت و ثروت عمومی، سهمش داده نشده، مهم‌ترین دارایی‌های خامنه‌ای را در صدر فهرست غارتگران اموال عمومی معرفی کرد تا شاید آخر عمری سهمش را از اموال به غارت رفته مردم دریافت کند اما فراموش کرده که مردم دیگر فساد و بی‌عدالتی را تحمل نمی‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5e308ac-bfd0-4d9f-9f7f-61cc11de981c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات