728 x 90

اولویت دادن به «طرح صیانت از فضای مجازی»؟! آن هم در بحبوحه «پیک‌های کرونایی»

فضای  مجازی
فضای مجازی

روزنامه حکومتی فرهیختگان ۱۷شهریور با درج مطلبی تحت عنوان «مهندس‌ها مشغول کارند!» به آن روی سکه بی‌خیالی عامدانه رژیم و مجلس ارتجاع آن اعتراف کرد که به‌جای پرداختن به بحران مرگبار کرونا، «طرح پیشنهادی برای حمایت از کاربران فضای مجازی»؟! را پیش کشیده است.

فرهیختگان تلویحاً با اشاره به سیاست‌های دجالگرانه و ضدانسانی مجلس رژیم آن هم در بحبوحه سونامی مرگبار انواع «پیک‌های کروناین» نوشت: یکی از اصلی‌ترین ایرادات وارد به این پیش‌نویس و طرح پیشنهادی برای حمایت از کاربران فضای مجازی، زمان ارائه آن است. در شرایطی که کشور در یکی از بدترین حالات پیک‌های کرونایی گیر افتاده و روزی ۶۰۰-۵۰۰ نفر به‌خاطر مدیریت ضعیف کرونا در کشور جان‌شان را از دست می‌دهند، دولت تازه تغییر پیدا کرده است و هنوز تکلیف خیلی چیزها مشخص نیست، مشکلات اقتصادی و معیشتی کمر مردم را خم کرده و... ایجاد چنین التهاباتی آن‌هم برای ارائه طرحی ناپخته و ضعیف روا نیست. اما خب طبق معمول کسی گوشش بدهکار نبود و جوری مجلس پای کار این طرح عجیب‌ و غریب حمایت از کاربران فضای مجازی ایستاد که کانه اگر تکلیف این ماجرا روشن شود از فردا قیمت دلار کم می‌شود، مشکلات اقتصادی حل می‌شود، تحریم‌ها برداشته می‌شود و مرگ‌ومیر کرونایی‌ها و ابتلا به این ویروس به زیر ۱۰نفر می‌رسد!
این روزنامه حکومتی در پایان افزود: قبل از آن هم نگاهی به مواضع نمایندگان راه‌یافته به این کمیسیون در ارتباط با این طرح می‌اندازیم تا همین اول کاری بدانیم که در کل ول معطل هستیم و مسیری که در مجلس و با این اعضای کمیسیون ویژه در حال طی‌شدن است و خواهد بود، در نهایت نزدیک به مطالبات ما نخواهد بود!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e17f072-29e4-4554-a99a-a4b49df23f68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات