728 x 90

انکار هلوکاست توسط آخوند مهدی طائب

هلوکاست
هلوکاست

آخوند مهدی طائب سرکرده قرارگاه عمار سپاه پاسدران روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در تلویزیون رژیم منکر هلوکاست شد و گفت: هلوکاست دروغ مطلق است.

این آخوند حکومتی از اساس منکر یهودی‌ستیزیو یهودی‌سوزی شد و گفت معنا ندارد و افزود: ببینید اولاً من دارم عرض می‌کنم کلاً یهودی‌سوزی وجود نداشته یعنی اصلاً این‌که شش میلیون یهودی را آورده باشند سوخته باشند این اصلاً چیزی وجود خارجی نداشته چرا؟ چون اونهایی که برای ما نقل کردند نقل شان زیر سؤال است و ما شاهدی نداریم.

 

شایان یادآوری است که مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیستم ژانویه قطعنامه‌یی علیه انکار واقعیت و ابعاد نسل‌کشی یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم صادر کرد. بر اساس این قطعنامه که حمایت ۱۱۴کشور از ۱۹۳ عضو این نهاد را به همراه دارد «هر گونه انکار کلی یا جزیی هولوکاست به‌شدت محکوم و مردود» اعلام شده است.

رژیم ایران تنها کشوری بود که با انتشار یک بیانیه کتبی مخالفت خود را با تصویب این قطعنامه اعلام کرد. پس از آن وزارت امور خارجه رژیم هم با صدور بیانیه جداگانه‌ای تصویب این قطعنامه را «سرپوش گذاشتن» بر «جنایت‌های» اسراییل توصیف کرد و «نژادپرستی و توسعه‌طلبی» را مبنای جنایات جنگ جهانی دوم و اسراییل خواند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f9f4966-8c7c-467b-b359-ff655a48839a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات