728 x 90

انهدام ۲۳خانه در کاشان توسط نیروهای سرکوبگر رژیم

تخریب خانه
تخریب خانه

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم)، رئیس اداره جهاد کشاورزی رژیم در کاشان «از قلع و قمع ۲۳ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی تقی‌زاده کاشان خبر داد». این اقدامات با بهانه تغییر کاربری اراضی کشاورزی صورت گرفته است (۵اردیبهشت).
این کارگزار رژیم اذعان کرد که در این اقدام سرکوبگرانه نیروهای انتظامی نیز حضور داشته‌اند. وی پس از انهدام خانه‌های مردم بر سرشان گفت: «در اجرای حکم تغییر کاربری اراضی کشاورزی امروز، جهاد کشاورزی هیچ‌گونه خللی در مالکیت و تصرفات افراد نمی‌داند و دخالتی در موضوع مالکیت افراد ندارد و این اقدام در راستای حفظ اراضی کشاورزی انجام شده است».

تخریب خانه مردم بر سرشان

شایان ذکر است که مدتی است رژیم آخوندی با پوش همین محمل در شهرها و مناطق مختلف ایران دست به تخریب خانه‌های مردم بر سرشان می‌زند.


تخریب خانه‌ها در آمل

حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی رژیم در آمل ـ ۱۹فروردین۱۴۰۰ گفت: «چهار مورد دیوارکشی غیرمجاز به مساحت ۳هزار مترمربع در زمینهای کشاورزی منطقه کوهستانی لاریجان آمل تخریب شد».
یک هم‌وطن: خدا لعنت کنه خامنه‌ای رو خدا لعنت کنه خمینی رو تف تو روح اینها.


تخریب خانه‌ها در شاندیز

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی رژیم در شاندیز مشهد به دستور دادستان این شهر صبح دوشنبه ۱۶فروردین با چند دستگاه لودر به زمینهای مردم هجوم آوردند و شروع به تخریب خانه‌ها و باغهای مردم این منطقه کرده‌اند. این تخریب روز سه‌شنبه نیز ادامه داشت.

روز ۱۷فروردین ۱۴۰۰ هموطنی با ارسال فیلم از شاندیز مشهد گزارش کرد که نیروهای سرکوبگر رژیم در این منطقه مشغول تخریب خانه‌های مردم هستند وی در گزارشش گفت: «ببین اینجا هیچ‌کس نیست. اگه همه باشند هیچ غلطی نمی‌تونن بکنن. بی‌شرفها! بی‌ناموسها. آخر فرح آباد مارسیس. بی‌وجدانها اصلاً رحم نمی‌کنند. خونه مونه دیوار نگاه نمی‌کنه که ببینه درخته اینجا گل و گیاهه. انگار نه انگار».


تخریب خانه‌ها در خرم‌آباد

شهرداری محله دره‌گرم به‌دلیل این‌که صاحب ملک حاضر به پرداخت رشوه به آنها نشده است، اقدام به تخریب منزل یکی از شهروندان کرده است.
یکی از شهروندان در این رابطه گفت: «این خونه را توی کوچه ما، در طول ۳ماه، ۳بار تخریب کرده‌اند. اینجا اصلاً جزو هیچ طرح دولتی هم نیست. یک چهاردیواری و چند تا ساختمان است که ۳۰سال پیش ساخته شده بود.
مأموران انتظامی و شهرداری می‌آیند رشوه می‌گیرند که خراب نکنند. این بار که رشوه ندادن بهشون، زدن سر صاحب ملک را شکستند.
حالا این دفعه اومدن میگن اگه رضایت بدهی می‌گذاریم خونه‌ات را درست کنی. طرف هم رضایت نداد. اومدن با لودر خانه را تخریب کردند. ساعت ۸صبح تخریب کردند. آدرسش: بلوار ولایت گلستان ۹ دومین حیاط بعد از فرهنگ ۱۳
شهردار دره گرم و رئیس تخلفات «نادر ابراهیمی» عامل این کار هستند».


تخریب خانه‌ها در ساری

در همین روز مزدوران جهاد کشاورزی رژیم در شهرستان ساری، با لودر املاک مردم در روستای شکتا و شهر پایین هولار و بالا هولار را تخریب کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/914f0465-a9ad-4878-9219-be123e0c0c31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات