728 x 90

انهدام تاسیسات مخفی سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان در یمن

بمباران  پایگاه مخفیانه سپاه پاسداران و حزب‌الله در یمن
بمباران پایگاه مخفیانه سپاه پاسداران و حزب‌الله در یمن

فرماندهی ائتلاف عربی روز چهارشنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد، عملیات‌های پیوسته نیروهایش به انهدام یک سامانه دفاع هوایی حوثی‌ها و کشته‌شدن بیش از ۹۰ عنصر آنها منجر شده است.

حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف عربی حامی دولت قانون یمن به یک تأسیسات مخفی سپاه پاسداران رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان در صنعا خبر دادند.

العربیه روز پنجشنبه ۲۷آبان به‌نقل از منابعش گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف عربی پایگاه هوایی الدیلمی در صنعا چندین زاغه اسلحه و تأسیسات نظامی شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران را که در آن قرار داشت، به‌شدت بمباران کردند، به‌طوری‌که صدای انفجارهای شدیدی به گوش رسید.

ائتلاف عربی در حمله هوایی مذکور تأسیسات نظامی مخفی سپاه رژیم ایران و حزب‌الشیطان که برای کمک به شبه‌نظامیان حوثی مورد استفاده قرار می‌گرفت را مورد هدف قرار دادند.

ائتلاف عربی اعلام کرد، در پاسخ به تهدید موشکی و پهپادی حوثی‌ها، ائتلاف حملات هوایی گسترده‌یی در استانهای صنعا، ضمار، صعده و الجوف انجام داده و اهداف نظامی مهمی را نابود کردند که شامل، زاغه‌های موشکهای بالستیک، کارگاههای ساخت پهپادهای رژیم ایران و سامانه ارتباطی حوثی‌ها بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ad36897-4d02-4306-9bfe-8ff7614af270"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات