728 x 90

انعکاس رسانه‌های بین‌المللی از سفر مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا به آلبانی و دیدار از اشرف۳

مایک پنس در حال سخنرانی در اشرف۳
مایک پنس در حال سخنرانی در اشرف۳

روزنامه عکاظ عربستان

مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران، از مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش در اشرف سوم آلبانی استقبال کرد. قرار است مایک پنس برای اطلاع از جنایتها و روشهای سرکوبگرانه رژیم ایران علیه مردم ایران از جمله اعدام بیش از ۱۰۰هزار عضو و هوادار ”مجاهدین خلق“ به کریدورهای موزه مقاومت ایران برود.

 

روزنامه السیاسه کویت

روزنامه السیاسه کویت در توئیتی در خصوص دیدار مایک پنس با خانم مریم رجوی نوشت: «خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور مقاومت ایران از مایک پنس معاون سابق ریاست‌جمهوری آمریکا و همسرش در اشرف۳ در آلبانی استقبال کرد».

 

تلویزیون تاپ چنل آلبانی

تلویزیون تاپ چنل آلبانی با گزارشی در مورد دیدار مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳ گفت: «مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حال حاضر به دیدار مخالفان ایرانی در آلبانی می‌رود، جایی که انتظار می‌رود در آنجا با قربانیان رژیم در تهران دیدار کند و برای کسانی که از ایران دمکراتیک و سکولار حمایت می‌کنند، سخنرانی کند».

 

آژانس عکس آسوشیتدپرس

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، وسط، به همراه همسرش کارن پنس، سمت راست، همراه با رهبر مجاهدین خلق ایران مریم رجوی از مقر مخالفان ایران در آلبانی بازدید کردند، جایی که حدود ۳۰۰۰ عضو مجاهدین خلق در اشرف-۳ در شهر مانزا، در حدود ۳۰ کیلومتری (۱۶ مایلی) غرب تیرانا، آلبانی ساکن هستند. پنجشنبه، ۲۳ژوئن ۲۰۲۲.

 

نیویورک فولک

نیویورک فولک به‌نقل از فاکس نیوز نوشت: مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق روز پنجشنبه در حال بازدید از مخالفان ایرانی در آلبانی است، جایی که انتظار می‌رود با قربانیان رژیم در تهران دیدار نماید و یک سخنرانی سیاسی برای کسانی که برای ایران دمکراتیک و سکولار تلاش می‌کنند ایراد کند.

 

سایت فلیپ برد

مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق روز پنجشنبه (۲تیرماه) در حال بازدید از مخالفان ایرانی در آلبانی است، جایی که انتظار می‌رود با قربانیان رژیم تهران دیدار کرده و یک سخنرانی سیاسی در حضور کسانی که برای یک ایران دمکراتیک و سکولار تلاش می‌کنند به‌عمل آورد. پنس در حال بازدید از مقر شورای ملی...

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنجشنبه ۲تیرماه نوشت: مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، سمت راست، و رهبر مجاهدین خلق ایران، مریم رجوی، روز پنجشنبه ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ در مقر اپوزیسیون ایران در آلبانی جایی که تا ۳۰۰۰ عضو مجاهدین خلق در کمپ اشرف ۳ در شهر مانز حدود ۳۰ کیلومتری غرب تیرانا آلبانی اقامت دارند، تاج گل می گذارند.

 

روزنامه السیاسه کویت

روزنامه السیاسه کویت روز پنجشنبه ۲تیر در توئیتر خود نوشت: خانم مریم رجوی از مایک پنس معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا و همسر وی در اشرف۳ در آلبانی استقبال کرد. مایک پنس از موزه مقاومت ایران بازدید به‌عمل خواهد آورد.

 

فاکس نیوز

مایک پنس با مخالفان ایرانی در آلبانی دیدار می‌کند. انتظار می‌رود مایک پنس با قربانیان جنایات رژیم ایران در این سفر دیدار می‌کند. مایک پنس از این پیش‌تر در گردهماییهای شورای ملی مقاومت سخنرانی کرده است.

 

واشنگتن اگزمینر

واشنگتن اگزمینر در توئیت روز پنجشنبه ۲تیر خود نوشت: در حالی که جمهوری‌خواهان برای نامزدی احتمالی کاخ‌سفید در سال۲۰۲۴ آماده می‌شوند، معاون رئیس‌جمهور سابق مایک پنس پنجشنبه در آلبانی است تا با مخالفان ایرانی صحبت کند، بخشی از یک برنامه سفر شلوغ برای گفتگو درباره مسائل کلیدی داخلی و بین‌المللی...

 

سایت آلبانین دیلی نیوز

سایت آلبانین دیلی نیوز روز پنجشنبه ۲تیر نوشت: مایک پنس معاون سابق ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه ۲۳ژوئن از آلبانی بازدید می‌کند. این خبر توسط دفتر مطبوعاتی رئیس گروه پارلمانی سوسیالیست تالانت بالا تأیید شد؛ این اولین بازدید مایک پنس از آلبانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16c54281-39a3-4329-9e61-dc0c25f6f60a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات