728 x 90

انعکاس تظاهرات ایرانیان در استکهلم و فراخوان به‌اتخاذ سیاستی قاطع در قبال رژیم ایران

تظاهرات ایرانیان در استکهلم
تظاهرات ایرانیان در استکهلم

بالکان وب آلبانی

تظاهرات ایرانیان در استکهلم

فراخوان به‌اتخاذ سیاستی قاطع در قبال رژیم ایران

این رژیم مسئول قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۶۷ است

 

خانم مریم رجوی

جهان در تظاهرات شما درخواست عدالت برای قربانیان کشتار۱۳۶۷ را می‌شنود

 

هزاران ایرانی روز دوشنبه در استکهلم سوئد تجمع کردند و خواستار سیاست قاطع‌تری در قبال رژیم ایران شدند؛ آنها اینو رژیم را مسؤل قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران در سال۱۳۶۷ دانستند. بیشتر ۳۰هزار قربانی این کشتار، (از) سازمان مجاهدین خلق ایران بودند. خانوادهٔ قربانیان رژیم ایران در این تجمع شرکت کردند و خواستار عدالت برای عزیزان خود شدند.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت (در) پیام خود، (گفت): «جهان در تظاهرات شما درخواست عدالت برای قربانیان کشتار۱۳۶۷ را می‌شنود. برای ۳۰هزار قهرمان مقاوم و پایدار که بیش از ۹۰درصد آنها مجاهد بودند که با نام مسعود رجوی برای آزادی (سر بدار شدند)».

سایر رسانه‌های آلبانی از جمله کوهایونه، آلپ و دوسیه دات آل نیز گزارشهایی از تظاهرات استکهلم سوئد منتشر کردند.

(سایت بالکان وب آلبانی: کوهایونه: آلپ و دوسیه دات آل۲ شهریور)

 

 

السیاسه کویت

تظاهرات ایرانیان در استکهلم

فراخوان برای محاکمه بین‌المللی خامنه‌ای و سران رژیم آخوندی

 

السیاسه کویت: هزاران نفر از ایرانیان مخالف و هواداران سازمان مجاهدین خلق در استهکلم پایتخت سوئد، سی و سومین سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران را با یک تظاهرات بزرگ گرامی داشتند. در قتل‌عام ۱۹۸۸ هزاران نفر اعدام شدند.

تظاهر کنندگان خواستار کشاندن علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی ر و محسن اژه‌ای و سرکردگان رژیم آخوندی به دادگاه بین‌المللی لاهه یا ژنو یا هردادگاه بین‌المللی دیگری- که تحت نظارت سازمان ملل برگزار می‌شود گردیدند تا به‌خاطر نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت از آنها حسابرسی شود.

نماینده شورای ملی مقاومت تصریح کرد که دم و دنبالچه‌ها و مزدوران رژیم ایران با ساختن انواع دروغها تلاش کردند که مانع این تظاهرات شوند.

در همین حال کمیسیون امنیت ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران از پلیس خواسته بود تا از هر گونه مزاحمت یا آزار و اذیت تظاهر کنندگان توسط مزدوران رژیم ایران را جلوگیری کند (السیاسه کویت۲ شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ff6f703-b146-485b-9000-3504bb99bf68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات