728 x 90

امام جمعه‌های خامنه‌ای درباره ضربه هلاکت رئیسی و فضیحت شعبده انتخاباتی

آخوند عاملی
آخوند عاملی

امام جمعه‌های خامنه‌ای درباره ضربه هلاکت رئیسی بر نظام بحرانزده او و فضیحت شعبده انتخاباتی، به نیروهای وارفته رژیم هشدار دادند.

آخوند عاملی در نمایش جمعه اردبیل-۱۸ خرداد ۱۴۰۳

وقتی که ۸۰نفر می‌آید ثبت نام می‌کند از یک جهت خوب است هر فرد که خودش را لایق می‌داند که می‌تواند این مملکت را اداره کند وارد این عرصه و مسابقه می‌شود از این جهت خوب است. اما این در دنیا مرسوم نیست دنیا ما را محکوم می‌کند که این نوع دموکراسی داریم. حتی بعضاً ما را استهزاء می‌کنند و به ما می‌خندند... ... مخصوصاً بعد از ورود شورای محترم نگهبان چقدر ریزش خواهد بود. این انعکاس خوبی ندارد و علیه جایگاه بین‌المللی کشور عزیز و ملت بزرگ پیدا می‌شود.

 

حسینی‌پور نمایش جمعه اراک-۱۸ خرداد ۱۴۰۳

اما آقا اینجا مصیبت خواندند فرمودند دلم سوخت فرمودند دلم سوخت چرا دل آقا سوخت؟ فرمودند در زمان حیات‌شان کتمان کردند کتمان کردند نه تنها کتمان کردند بلکه او را آزردند... ... … شما نشنیدید نسبت به ایشان چی می‌گفتند حتی با خجالت بگویم شما از بعضی از آدمهای کوچه و بازار نمی‌شنیدید آزردند او را اما خداوند هم او را برد و امیدواریم جای او کسی بیاید که این راه را دنبال کنند... ... . شاخصهای رئیس‌جمهور را شهید رئیسی مشخص کردند دیگه نمی‌تونه کسی بیاد تو مملکت ریاست‌جمهوری را اشغال کند که چرت بزند که تنبلی کند.

 

مهدوی نمایش جمعه اصفهان-۱۸ خرداد ۱۴۰۳

باید توجه بکنیم کسی باشد که مطیع صددرصد رهبر معظم انقلاب باشه، نه به‌گونه‌یی که یکی از ریاست جمهوریهای سابق به رئیس‌جمهور بعدی که منتخب شده بود در جلسه خصوصی به او گفته بود من به تو توصیه می‌کنم که راه نجات این است که در جلسه‌یی که در وین تشکیل می‌شود باید با آمریکا همراهی بکنیم. خب نکات رو وقتی ملاحظه می‌کنید این است که رهبر معظم دارند فریاد می‌زنند صحبت می‌کنند انتظار دارند مقابله با دشمن رو اما ملاحظه می‌کنیم بعضی در پشت اتاق‌های بسته کارهای دیگری انجام می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e612ba1-2ccb-4fce-92b0-cf35caf195b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات