728 x 90

المدینه نیوز اردن: ‌مریم رجوی به شهیدان و مردم کازرون درود فرستاد

‌مریم رجوی به شهیدان و مردم كازرون درود فرستاد
‌مریم رجوی به شهیدان و مردم كازرون درود فرستاد

المدینه نیوز اردن روز ۲۸اردیبهشت ۹۷ با استناد به اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در پاریس نوشت:

مردم کازرون در اعتراض به جنایات رژیم آخوندی بار دیگر دست به تظاهرات و اعتراض زدند که مورد حمله نیروهای سرکوبگر قرار گرفت و به درگیری بین مردم و پاسداران منجر شد.

نیروهای اطلاعاتی و انتظامی به روی مردمی که در اعتراض به دستگیری گروه زیادی از جوانان شهر تجمع کرده بودند، آتش گشودند و شماری از معترضان را به‌شهادت رساندند و شمار بیشتری مجروح و یا دستگیر شدند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به شهیدان قهرمان و مردم بپاخاسته و داغدار کازرون، خواهان آزادی بلادرنگ دستگیر ‌شدگان گردید و عموم هموطنان را به یاری مجروحان فراخواند. خانم رجوی در همین رابطه خواستار اعزام هیأت تحقیق ملل‌متحد و نماینده کمیسر عالی حقوق‌بشر شد.

پس از شروع حمله جنایتکارانه نیروهای سرکوبگر به مردم بی‌دفاع کازرون، ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور از عموم مردم کازرون و شهرهای مجاور خواست به کمک مجروحان و حمایت از دستگیر ‌شدگان بشتابند.

رژیم آخوندی برای جلوگیری از پخش اخبار خیزش مردم کازرون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در این شهر را قطع کرد اما ابعاد درگیریهای به حدی بود که سرکردگان و رسانه‌های رژیم ناگزیر به اعتراف به آن شدند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdd88ff9-a2f7-4df2-a01a-37116461cd1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات