728 x 90

المدینه نیوز اردن - رودی جولیانی: مجاهدین خلق توان آزادسازی ایران را دارند

المدینه نیوز
المدینه نیوز

المدینه نیوز اردن 18اردیبهشت 97

روز شنبه ۵مه۲۰۱۸ کنوانسیون ایرانیان مقیم ایالات متحده آمریکا تحت عنوان آزادی ایران برای حقوق‌بشر و دموکراسی در حمایت از قیام مردم ایران و با حضور نمایندگان ایرانیان مقیم خارج از کشور و انجمنهای ایرانی و روشنفکران برجسته ایرانی- آمریکایی و دانشگاهیان و بازرگانان و نمایندگان زنان و جوانان از 40ایالت آمریکا و با شرکت شهردار رودی جولیانی و بیل ریچاردسون کاندیدای ریاست‌جمهوری و وزیر نیرو و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در واشینگتن برگزار گردید.

سخنرانان این کنوانسیون بر حمایت خود از قیام مردم ایران و ضرورت اتخاذ سیاست قاطع در مقابل رژیم و حسابرسی از رژیمی که رکورددار اعدام و بانک مرکزی تروریسم در جهان می‌باشد، تأکید کردند.

مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران با ارسال پیامی از ایرانیانی که از ایالتهای مختلف آمریکا به این کنوانسیون آمده بودند، تشکر کرد و با اشاره به صدها قیام و اعتراضاتی که ایران بعد از قیام دسامبر گذشته شاهد آن بوده است، تأکید کرد: مردم ایران که از دیماه گذشته به‌ صدها قیام و خیزش دست زده‌اند، در پی سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه‌اند. مردم ایران از جامعه جهانی و مشخصاً از دولتهای غرب می‌خواهند که از قیام ایران برای براندازی رژیم حمایت کنند.

خانم رجوی به امتیازهای ناموجهی که در توافق اتمی به رژیم آخوندها داده شده است، اشاره کرد و گفت مقاومت ایران در آن زمان تأکید کرد که بایستی قاطعیت نشان داد و غنی‌سازی اورانیوم از طرف رژیم تروریستی حاکم را به‌طور کامل از بین برد و ضرورت خلع ید از رژیم در سراسر خاورمیانه باید «به‌عنوان یک اصل بنیادین در هر گونه توافقی وارد شود و توافقی که حقوق‌بشر مردم ایران را نادیده بگیرد، تنها مشوق سرکوب و اعدام‌های بی‌وقفه از جانب این رژیم و لگدمال کردن حقوق مردم ایران است».

خانم رجوی با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم و آمادگی مردمی برای قیام از هموطنان خواست که از هر فرصتی برای خنثی کردن لابیها و مبلغان رژیم قرون‌وسطایی حاکم بر ایران استفاده کرده و فعالیتهای خود را برای حمایت از قیام مردم برای سرنگونی استبداد دینی و رساندن صدای مردم ایران به جهان افزایش دهند.

تعدادی از اعضای برجسته کنگره آمریکا از هردوحزب در پیامهای خود همبستگی‌شان را با این کنوانسیون اعلام کردند و بر حمایت خود از مبارزه مردم و مقاومت ایران برای محقق شدن آزادی و دموکراسی تأکید نمودند. این افراد عبارتند از:

الیوت انگل رئیس دمکراتها در کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان، الیانا رزلهتینن... قاضی تد پو...شیلا جکسون لی... ویلیام کلی...استیو کوهن.  

شهردار رودی جولیانی در سخنرانی خود در این کنوانسیون... گفت: «ما به‌عنوان جمهوریخواه و دموکرات به اینجا نیامده‌ایم و دلیل حضورمان این است که ما آزادی را دوست داریم. ما(علاقه به) آزادی را در حال حاضر در اعضای این جنبش می‌بینیم و من در آلبانی هم آن را دیدم... هیچ چیز مهمتر از محقق شدن آزادی مردم خوبی مانند مردم ایران نیست.»...جولیانی تأکید کرد که بدون تغییر رژیم ایران امکان ندارد که صلح در خاورمیانه برقرار شود. وی بر التزام ترامپ به این موضوع تأکید کرد...»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61775793-7d9e-408d-880c-d8b075348229"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات