728 x 90

العرب لندن: شعله‌ور شدن جنگ غزه توسط رژیم ایران

جنگ در غزه
جنگ در غزه

روزنامه العرب لندن سه‌شنبه ۲۳ آبان در رابطه با جنگ‌افروزی رژیم ولایت فقیه در منطقه نوشت: شعله‌ور کردن جبهه غزه توسط رژیم ایران در این برهه در شرایط درگیری آشکار با آمریکا بر سر پرونده هسته‌ای‌اش و تحریم‌های سخت‌گیرانه اقتصادی، صورت می‌گیرد.

العرب نوشت: هر چه رژیم ولایت فقیه در تهران در گوشه‌یی تنگ و تاریک قرار می‌گیرد، بازوان سرطانی خود در منطقه که از عراق شروع می‌شود و از سوریه و لبنان و غزه می‌گذرد و به گروه حوثی در یمن ختم می‌شود را به حرکت در می‌آورد.

هر زمان که باد تغییر، اعتدال و عادی‌سازی در منطقه شدت می‌گیرد، تهران با بسیج و استفاده از عوامل خود در منطقه، با راه‌انداختن بادهای متقابل مبتنی بر افراط‌گرایی و بنیادگرایی، علیه مخالفان خود، به بحران‌آفرینی گرایش پیدا می‌کند

بعد از این‌که رژیم ایران حماس را درگیر جنگی نابرابر با اسراییل کرد که فلسطینی‌ها بهای آن را پرداختند، تهران جز محکومیت و تقبیح دیپلماتیک و رسانه‌یی کاری انجام نداد و از عوامل خود در لبنان و یمن خواست تا برای خاک پاشیدن به چشم دیگران، «فشفشه‌هایی» علیه اسراییل پرتاب کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6012e510-4f3e-4bf8-94eb-3931c935f0ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات