728 x 90

التماسهای رسوای خامنه‌ای بر سر صندوق شعبده ورشکسته انتخاباتی

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

التماسهای رسوای خامنه‌ای

بر سر صندوق شعبده ورشکسته انتخاباتی

حرف من خطاب به مرددین این است که حاجت هیچ استخاره‌ای نیست

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۱ اسفند:

مجری: من و همکارانم طی هفته‌های اخیر با افراد زیادی به‌خصوص جوانان درباره انتخابات صحبت کرده‌ایم عده‌یی خیلی قاطع و مصمم اظهار داشتند در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خواهند داد ولی عده‌یی هم مردد بودند و یا حتی تصمیم به عدم شرکت در انتخابات داشتند حضرت‌عالی پریروز در دیدار با رأی اولی‌ها دلایل متعددی برای حضور در انتخابات مطرح فرمودید تقاضا می‌کنم آخرین صحبت‌های خودتون رو با مرددین یا افرادی که نمی‌خواهند رأی بدهند بیان بفرمایید متشکرم.

 

خامنه‌ای ۱۱ اسفند ۱۴۰۲:

من دو تا توصیه عرض می‌کنم بعد هم به پاسخ سؤال خبرنگار محترم می‌پردازم. توصیه اول من به مردم عزیزمون این است که من در انتخابات‌های گذشته هم گفتم امروزم تأکید می‌کنم هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید در اولین ساعات در اولین ساعات ممکن برید رأی خودتان را در صندوقها بیاندازند.

توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای اون حوزه رأی بدید به کمتر رأی ندید به اندازه لازم مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر رو احتیاج است که رأی بدیم به ۱۶ نفر رأی بدهید نه کمتر یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رأی بدیم به سی نفر رأی بدید به کمتر رأی ندهید این توصیه مؤکد منه. ملت عزیزمون بدونن امروز چشم بسیاری از مردم دنیا چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاههای معتبر ملی و سیاسی، امروز چشمشون به ایران است. چشمشون به شماست. می‌خوان ببینن که شما چه می‌کنید در این انتخابات و نتیجه انتخابات شما چه می‌شه. هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایران‌اند هم بدخواهان. اونام همین جور از همه طرف چشمها مترصد مسائل کشور ماست و مترصد مسایل ملت عزیز ماست. به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان رو ناامید کنید و اما پاسخ به سؤال ایشون که آخرین حرف من خطاب به مرددین چیه آخرین حرف من این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d659f30-9552-4aa4-b3a6-de2a4bd10aa8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات