728 x 90

افشای فعالیتهای نظامی رژیم ایران در سوریه

پایگاههای جدید رژیم ایران در سوریه
پایگاههای جدید رژیم ایران در سوریه

تلویزیون العربیه ۷ اردیبهشت97:

بعد از گسترش فعالیتهای نظامی رژیم ایران در سوریه، منابع آمریکایی فاش ساختند این کشور  عملیات نظارت و شناسایی در سوریه را افزایش داده است.

به گفته این منابع  فعالیتهای جدید مربوط به انتقال محموله موشکهای بالستیکی و ضدهوایی رژیم ایران به سوریه است.

  در این رابطه ارگانهای اطلاعاتی آمریکایی فعالیتهای رژیم ایران در سوریه را رد یابی کردند.  شاید این فعالیتها مربوط به انتقال محموله سلاح های جدید رژیم ایران  به این کشور باشد. فعالیتهای رژیم  ایران باعث شد که آمریکا عملیات نظارت را از طریق ماهواره و هواپیماهای شناسایی و هواپیماهای بدون سرنشین و کشتیهای جنگی افزایش دهد. محافل آمریکایی نگران آن  هستند که سلاحها به‌دست نیروهای بنیادگرا بیفتد. جمیز متیس وزیر دفاع آمریکا گفت تشنج افزایش یافته و از سوریه عبور کرده است. وی گفت رژیم ایران تلاش می‌کند سلاح های پیشرفته‌اش را از طریق سوریه به حزب‌الله برساند. اسراییل بعد از حمله به فرودگاه تیفور تهدید کرده بود که اجازه نخواهد داد در سوریه پایگاههای رژیم ایران ایجاد بشود. این ماه نیز نقشه‌ای را توزیع کردند که موقعیت پایگاههای رژیم را به‌عنوان اهداف احتمالی از جمله فرودگاه بین‌المللی دمشق،  فرودگاه صین در جنوب دمشق، فرودگاه تیفور و یک پایگاه در دیرالزور نیز در آن آمده است.  

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2054a467-1489-4551-810c-e0c31d7d16d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات