728 x 90

افزایش مداوم شمار قربانیان فاجعهٔ فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان

فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان
فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان

در هفتمین روز فاجعهٔ فرو ریختن برج ۱۰طبقهٔ متروپل در آبادان، استاندار  رژیم در خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکرهای مفقودان حادثه متروپل گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر به ما اعلام مفقودی شده است. و تا کنون ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شده است .

به‌دنبال اعتراض مردم به‌تصمیم رژیم برای انفجار ساختمان متروپل، رژیم آخوندی عقب‌نشینی و اعلام کرد: کارشناسان پس از بررسی شرایط، انفجار درجا را منتفی دانستند و عملیات آواربرداری با طرح‌های دیگری در حال انجام است.

 

رسانه‌های حکومتی به اعتراض مردم در شهرهای مختلف اعتراف کردند: 

خبرگزاری سپاه پاسداران به تجمع مردم در شهرهای مختلف از جمله شاهین‌شهر و چند شهر خوزستان اعتراف کرد. سایت حکومتی انتخاب نیز به تجمع مردم در ماهشهر، آبادان، اهواز، اصفهان، شاهین شهر و یزد و درگیری مردم با مأموران جنایتکار نیروی انتظامی اعتراف کرد و نوشت: «این اعتراضات در آبادان به خشونت کشیده شد و پلیس با شلیک گاز اشک‌آور و تیرهوایی مردم را متفرق کرد». (سایت انتخاب رژیم۷ خرداد)

روز شنبه یک کودک زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد  و این در صورتی است که رژیم می‌خواست آوار را روی سر آنها خراب کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2a50eb7-48e8-4e4c-97bd-01306a6b73d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات