728 x 90

اعدام جنایتکارانه ۷زندانی در روز یکشنبه و ۲۴ اعدام از دوشنبه گذشته تاکنون

نصب جنایتکارترین آخوندها به عنوان رییس دیوانعالی و دادستان کل آخوندها در وحشت از قیام

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام جنایتکارانه ۷ زندانی در روز یکشنبه و ۲۴ اعدام از دوشنبه گذشته تاکنون

نصب جنایتکارترین آخوندها به‌عنوان رئیس دیوانعالی و دادستان کل آخوندها در وحشت از قیام‌

 

خامنه‌ای در وحشت از شعله‌ور شدن قیام هر روز زندانیان بیشتری را روانه چوبه‌های دار می‌کند. دژخیمان قضاییه امروز دوشنبه ۱۶مرداد یک هموطن بلوچ به‌نام عبدالغفار شهیکی (هاشم زهی) و یک زندانی تبعه افغانستان را در زندان کرمان به‌دار آویختند.

یکشنبه ۱۵مرداد ۳زندانی به‌نام‌های امیر جهانگیری، سجاد نظری و محسن شرفی در زندان مرکزی کرج، یک زندانی به‌نام ارسلان کاظمی همراه با یک زندانی دیگر در زندان مرکزی اراک، یک زندانی به‌نام جبار مسلمی در زندان قزوین و یک زندانی در زندان دزفول به‌دست جلادان خامنه‌ای حلق آویز شدند.

 

قضاییه جلادان چهارشنبه ۱۱مرداد ۳زندانی به‌نام‌های محمد جواد اکبری، کیانوش تیموری و شریف اکبری را در زندان مرکزی خرم‌آباد (پارسیلون) اعدام کرد. محمد جواد اکبری سه سال پیش هنگام دستگیری ۱۶سال داشت. روز سه‌شنبه ۱۰مرداد اضافه بر ۵زندانی که اعدام آنها در اطلاعیه ۱۰مرداد اعلام شده، یک زندانی دیگر به‌نام روح‌الله عزیزی در زندان مرکزی اراک حلق‌آویز شد. به این ترتیب شمار اعدامهای ثبت شده از دوشنبه گذشته تاکنون به ۲۴ اعدام می‌رسد.

 

رژیم آخوندها همزمان با تشدید اعدام زندانیان، محمد موحدی آزاد و محمد جعفر منتظری دو تن از جنایتکارترین مهره‌های قضاییه‌اش را به‌عنوان رئیس دیوانعالی و دادستان کل رژیم منصوب کرد. آخوند موحدی که قبل از این ریاست دادگاه انتظامی قضات را به‌عهده داشت، برای چند دهه به‌عنوان رئیس دادگاه بدوی و ریاست دادگاه ضد انقلاب تهران و رئیس دادگاه تجدید نظر تهران زندانیان بیشماری را روانه چوبه‌های دار کرده است.

سردژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان در مراسم معرفی این دو نفر تعقیب و مجازات مخالفان را تحت عنوان «کسانی که ارزش‌های الهی را زیر پا می‌گذارند و امنیت مردم را به هم می‌زنند» در اولویت قضاییه اعلام کرد و وقیحانه گفت: «مقوله آزادی‌های مشروع، در زمره مواردی است که به‌لحاظ مفهومی و مصداقی، نیاز به به‌روز رسانی دارد. گاهی در دنیا و حتی بعضاً در کشور خود ما، مقوله آزادی به‌گونه‌یی مطرح می‌شود که اساساً ضدآزادی است؛ امروز در برخی کشورهای غربی بالاترین ظلم را به زنان روا می‌دارند و از آن به‌عنوان آزادی نام می‌برند؛ امروز در همان کشورها، بیشترین محدودیتها را در قبال انسان‌ها اعمال می‌کنند و اسم آن را آزادی می‌گذارند. ما می‌خواهیم از آزادی‌های مشروع مردم دفاع کنیم» (ایرنا- ۱۵مرداد).

 

مقاومت ایران بار دیگر ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری و مؤثر در برابر موج اعدامها و نجات جان زندانیان محکوم به اعدام فرا می‌خواند. این رژیم قرون‌وسطایی باید از جامعه جهانی طرد و سردمدارانش به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی در برابر عدالت قرار گیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ (۷ اوت ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97ee7896-d54c-45b8-8428-ebf2beabfec4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات