728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون برای سومین روز متوالی + فیلم و عکس

اعتصاب رانندگان کامیون امروز پنجشنبه 3خرداد97 وارد سومین روز خود شد.

رانندگان کامیون در اعتراض به وخامت وضعیت معیشتی خود و افزایش اخاذی از آنها دست به اعتصاب زدند و از حرکت و بارگیری خودداری کردند.این اعتصاب در اولین روز خود ۹۳شهر را در ۲۵استان در برگرفت.

گناوه -سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون - سوم خرداد 97

 

اعتصاب رانندگان کامیون در نجف آباد

برخی شهرها که اعتصاب رانندگان کامیون در آنها جریان دارد از این قرار است:

مهاباد، بوکان و ارومیه و سلماس در استان آذربایجان غربی؛ تبریز و مرند در استان آذربایجان شرقی؛ کنگاور در استان کرمانشاه؛ دهگلان و سنندج در استان کردستان؛ اصفهان، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، لنجان، محمد آباد قهاباد و نوگوران، نجف آباد، کاشان، ورزنه، نائین، در استان اصفهان؛ ایوان در استان ایلام؛ مشهد، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، فریمان، گناباد، کاریز تایباد، نیشابور، بجستان در استان خراسان رضوی؛ بجنورد، جاجرم، گرمه و شیروان در استان خراسان شمالی؛ بیرجند در استان خراسان جنوبی؛ شهر کرد و سفید دشت بروجن در استان چهار محال و بختیاری؛ باغملک، دزفول، آبادان، بهبهان، اندیمشک در استان خوزستان؛ زنجان در استان زنجان؛ خاش و زابل در استان سیستان و بلوچستان؛ شاهرود در استان سمنان؛ شیراز، آباده، ارسنجان، مرودشت، کوار، جهرم، سعادت شهر، زرین دشت، فسا و بیکدل در استان فارس؛ قزوین و ضیاء آباد در استان قزوین؛ زرند، بم، رفسنجان، سیرجان، کرمان و شهر بابک در استان کرمان؛ گنبد کاووس در استان گلستان؛ بندر انزلی در استان گیلان؛ ساری و نو شهر در استان مازندران؛ اراک و ساوه در استان مرکزی؛ بندر لنگه و بندرعباس در استان هرمزگان؛ شهر همدان در استان همدان؛ اردکان و محمد آباد در استان یزد و شهرستان بوشهر در استان بوشهر.

داراب.سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون .سوم خرداد 97

 

هفته گذشته نیز کامیونداران در اعتراض به کم بودن کرایه و بلاتکلیفی وضعیتشان دست به تجمعات اعتراضی زده بودند. این معترضان سالهاست که مشکلاتشان باقی مانده و هیچ رسیدگی نسبت به آن صورت نگرفته است.

بعضا رانندگان باید برای هر نوبت حمل بار تا بیست روز منتظر بمانند. همچنین سازمان مالیات از راننده‌ها برای حمل بار به‌عنوان مالیات اخاذی می‌کند و حتی مالیات بر ارزش افزوده را از رانندگان می‌خواهد.

سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون در نجف آباد

تلاش رژیم آخوندی برای خاموش کردن اعتصاب رانندگان کامیون

کارگزاران رژیم در برخی از شهرها از جمله اصفهان برای ایجاد تفرقه و شکاف در بین رانندگان اقدام به بالا بردن قیمت کرایه بار کردند که مورد قبول رانندگان قرار نگرفت.

رژیم در بندر انزلی در یک ترفند برای انداختن تفرقه بین رانندگان؛ یک اطلاعیه را با امضای مدیریت انجمن صنفی رانندگان و انجمن صنفی شرکتها؛ به دیوار نصب کرده که کرایه حمل کالا از امروز به مقصد بندر انزلی به تمامی نقاط تا ۱۲درصد و کرایه حمل محموله‌های فله تا ۱۷درصد افزایش یافته است. که این هم مورد توجه رانندگان قرار نگرفت.

در یک اقدام دیگر رژیم اعلام کرد که نرخ کرایه حمل بار را تا ۲۰درصد افزایش می‌دهد تا به این ترتیب؛ اعتصاب رانندگان درهم بشکند. اما آنان اعلام کردند به این نرخ راضی نیستند و این نرخ بایستی تا ۵۰درصد افزایش پیدا کند.

روز اول خرداد و در اولین روز اعتصاب رانندگان کامیون، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به کامیونداران و رانندگان زحمتکش خودروهای سنگین اعتصابی، عموم هموطنان را به حمایت و پشتیبانی از آنان فراخواند.

شیروان خراسان شمالی.سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون .سوم خرداد 97

 

خمین سومین روز از اعتصاب رانندگان کامیون - سوم خرداد 97

 

اعتصاب رانندگان کامیون - توابع - سوم خرداد 97 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff50e7a3-f13a-4344-a2ec-c2ba245aa04c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات