728 x 90

اعتراف پاسدار مخبر معاون رئیسی‌جلاد به دور زدن تحریمها در پوش دیپلماتیک توسط رژیم

مخبر معاون آخوند رئیسی جلاد
مخبر معاون آخوند رئیسی جلاد

پاسدار مخبر روز پنجشنبه ۲۵ آذر در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های رژیم در کشورهای همسایه، به پیشبرد کارهای قاچاق از طریق امکانات ویژه وزارت خارجه و دیپلمات تروریستهای رژیم اعتراف کرد و گفت: از این تجهیزاتی که برای ساخت واکسن می‌خواستیم بیاوریم که الآن هم بعضی از این گرفتاریها هنوز یک کمی از آن مانده در یکی از انتقال پولهایی که داده شد به یکی از کشورها ردی از این‌که این مال تجهیزات واکسن است دیده شد، ما نتوانستیم آن تجهیزات را بیاوریم. بعدیش هم سفیر عزیزمان به‌عنوان اسباب خانه‌اش آورد. خلاصه کشور یعنی یک اتفاق اینجوری حالا شاید اینها گفتن‌اش هم صحیح نباشد بعضی، حالا این از زبانم رفت...... (خبرگزاری حکومتی دانشجو ۲۶آذر).

شایان یادآوریست که کارهای غیرقانونی و قاچاق و آماده‌سازیهای عملیات تروریستی رژیم در خارج از کشور، یکی از اصلی‌ترین وظایف وزارت خارجه رژیم و دیپلمات تروریستهایش میباشد که یک نمونه آن توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی سالیانه مجاهدین در ویلپنت است که تمامی آن طرح جنایتکارانه از آوردن بمب از تهران تا توجیه عوامل بمبگذار و حل وفصل کلیه کارهای پشتیبانی و لجستیکی این طرح برعهده دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی بود، فردی که هم اکنون به‌علت این اقدام جنایتکارانه در زندان بروکسل، دوره محکومیت ۲۰ساله خود را میگذراند.

درپی اعتراف پاسدار مخبر که بازتاب منفی بسیار گسترده‌ای داشت، وزارت خارجه رژیم دریک بیانیه مضحک سعی کرد این افتضاح را لاپوشانی کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f861a35-6753-466e-badc-5cfb693c715f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات