728 x 90

اعتراف و تصدیق ناگزیر پاسدار قالیباف و دیگر مهره‌های مجلس ارتجاع به جنایات رژیم آخوندی در زندان اوین

هک دوربینهای مدار بسته زندان اوین
هک دوربینهای مدار بسته زندان اوین

به‌دنبال انتشار تصاویری از جنایات رژیم آخوندی در زندان اوین، پاسدار قالیباف و دیگر مهره‌های مجلس ارتجاع نیر ضمن اعتراف و تصدیق ناگزیر به این جنایات با واکنش‌های نمایشی سعی در ماستمالی آنها کردند.

پاسدار قالیباف گفت: تخلف برخی موارد در زندان اوین برای ما محرز شد که حتماً باید با خاطیان برخورد شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارتجاع نیز در تلویزیون رژیم ۷شهریور ۱۴۰۰ گفت:

«جمعبندی ما این هست که به‌هرحال تخلف محرز است این چیزی که اتفاق افتاده به‌هرحال مربوط به تعدادی از مأموران این مجموعه هست. اما به‌نظر ما همین موارد یک موردش هم زیاد هست. حتی یک مورد اینها نباید تحمل بشه. به‌نظر ما مسأله را نباید تقلیل بدهیم به خطای مباشرین در صحنه حتماً بخشی از مدیران در این موضوع تقصیر دارند که با این مسئولان هم باید برخورد بشه یا استعفا بدهند یا اینها باید برکنار بشوند و مهمتر از اون برای اصلاح فرآیندها و ساختارها باید فکر اساسی اندیشید».

دستگاه قضایی رژیم هم که به اقدامات نمایشی برای سفیدسازی این رسوایی پرداخته مدعی شد که هیأتی را مأمور رسیدگی به این کار کرده است.

تلویزیون رژیم ۷شهریور۱۴۰۰:

«راجع به کل این قضیه مأموریتی را دادستان محترم کل کشور دادند و هیأت بازرسی دادستانی کل کشور الآن پنج روز است که در اوین مستقر هستش گزارش کاملی تهیه شده متخلفین شناسایی شدند معرفی شدند و این گزارش را خدمت دادستان محترم کل دادیم انشاالله تصمیم می‌گیرند ابلاغ می‌کنند پرونده هم در همین دادسرای امنیت تشکیل شده و در حال رسیدگی هستش..»

آخوند مصدق معاون اول دژخیم اژه‌ای ۷شهریور ۱۴۰۰:

«ببینید این تصاویر که حالا پخش شد خیلی از این تصاویر مونتاژ است که اصلاً ربطی به زندان ندارد. برخی از جاهای دیگر اینها را گرفتند، نمی‌گویم همه‌اش را، برخی از اینها اصلاً ربطی به قوه قضاییه ندارد. از سوی دیگر واقعاً رئیس محترم قوه قضاییه تأکید دارند، دیروز هم فرمودند قوه قضاییه مصمم است اگر در داخل زندان توسط هر کسی، کارمند باشد، قاضی باشد، مسئول باشد، ‌تخلفی از مقررات نسبت به متهم و محکوم صورت گرفته صددرصد قوه قضایه برخورد خواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30b09368-fb1f-4df8-bd05-43c9b23ddd2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات