728 x 90

اعتراف معاون وزیر بهداشت رژیم به گسترش ویروس کرونا / آمار قطره چکانی رژیم: جان‌باختن ۱۲۹نفر در ۲۴ساعت گذشته

کرونا در ایران
کرونا در ایران

رئیسی معاون وزیر بهداشت رژیم روز دوشنبه ۲۶اسفند در تلویزیون رژیم به گسترش ویروس کرونا اعتراف کرد و گفت: در ارزیابی از هفت و نیم میلیون نفر تاکنون حدود دو و یک دهم درصد که بالغ بر ۱۷۵هزار نفر می‌شوند دارای علائم بیماری ناشی از ویروس کرونا بوده‌اند.

رئیسی افزود: ۲۲هزار و ۵۰۰نفر از این تعداد به پزشک ارجاع داده شده‌اند و حدود ۴۴۱نفر در بیمارستانها بستری شده‌اند. هم‌چنین حدود هشت هزار نفر توصیه شده است که در منزل استراحت کنند.

 

 امروز دوشنبه ۲۶اسفند جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم با دادن آمار و ارقام قطره چکانی گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۵۳مورد جدید ابتلا به کووید۱۹(کروناویروس جدید) در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۴۹۹۱نفر رسید.

وی افزود: از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور تا امروز(۲۶اسفند ۹۸) به ۸۵۳نفر رسید.

 

اعتراف یک عضو مجلس ارتجاع به پنهان‌کاری رژیم آخوندی در مورد کرونا

حیدرعلی عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مردم احساس می‌کنند این آمارها واقعی نیست و پنهان‌کاری می‌شود.سیستم بهداشت و درمان ما طوری طراحی شده که متأسفانه سیستم سلامت جامعه نداریم. درست نیست توجیهات علمی بیاوریم و بگوییم قرنطینه لازم نیست و مربوط به گذشته است، خیر، اگر بتوانیم قرنطینه کنیم خوب است ولی توانایی‌اش را نداریم. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۶اسفند)

 

تلف شدن و مبتلا شدن مهره‌های رژیم به کرونا

گزارشهای حاکی از مبتلا و تلف شدن شمار دیگری از مهره‌های رژیم بر اثر کروناست.

به گزارش خبرگزاری حکومتی میزان وابسته به قضاییه رژیم، آخوند هاشم بطحایی گلپایگانی عضو خبرگان ارتجاع روز دوشنبه ۲۶اسفند بر اثر ابتلا به کرونا مْرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9caa91e3-d56e-4335-9721-2a072586a056"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات