728 x 90

اعتراف پاسدار قالیباف به هدر رفتن ۵۰درصد سرمایه‌های مردم در زمینه نفت و انرژی

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف در مصاحبه با تلویزیون رژیم ضمن اعتراف به هدر رفتن ۵۰درصدی سرمایه‌های مردم در زمینه نفت و انرژی با تکرار دروغ‌درمانیهای رئیسی وعده داد قیمت مسکن را نصف خواهد کرد.

تلویزیون رژیم ـ پاسدار قالیباف ـ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳:

در حوزه انرژی من اگر بخواهم یک عدد رقم به شما بدهم امروز ما قریب به پنجاه درصد انرژی ما وقتی که استحصال می‌شه و میاد قبل از این‌که وارد مصرف بشه ما پنجاه درصد اینجا رو همون اول هدر می‌دهیم... ... . اگر یک کارگر ما یک کارمند ما یک کسی که درآمد دارد همه درآمدش رو همه درآمدش رو فرض همه درآمدش رو برای مسکن بگذاره باید هفت و نیم سال همه درآمدش قادر باشه که مسکن تهیه بکنه این شاخصیه که ما به این سمت داریم حرکت می‌کنیم و الآن این شاخص در کشور تقریباً فکر می‌کنم حدود سیزده چهارده ساله این حول و حوش یعنی در واقع ما باید این رو به نصف کاهش بدیم... ... . بنده اگر توفیق خدمت پیدا بکنم به فضل الهی ثبات اقتصادی را در کشور برای بازار کار برای اشتغال برای تولید برای بازار سرمایه اصلاح نظام پولی و بانکی کشور انشاءالله انجام خواهیم داد.

 

به‌دنبال مصاحبه قالیباف باند رقیب با انتشار کلیپهایی از مناظره‌های مربوط به دوره‌های قبلی نمایشهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری رژیم، ابعاد فساد و دروغ‌گویی‌های پاسدار قالیباف را یادآوری کردند.

بعضی نکات رو واقعاً اصلاً مایل نیستم مطرح بکنم ولی خب، مجبورم به مردم شریف ایران اعلام کنم. من اگر پرونده سال ۸۴ آقای قالیباف که دست من بود و نگذاشتم منتشر بشود و دعوا کردم با بعضی‌ها در دبیرخانه که موقع انتخابات این نباید هیچ‌کس مطلع بشه. اگر اون من اون مردانگی را نکرده بودم شما الآن این‌جا ننشسته بودید. آقای قالیباف شما که طرحت همیشه لوله کردن بود. شما که در دبیرخانه هر وقت می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من این دانشجوها را ظرف دو ساعت لوله می‌کنم. شما اگر ما جلو شما نایستاده بودیم که همه دانشگاههای ما الآن پر از لوله بود. آقای قالیباف شما نمی‌خواد راجع به املاک و اموال مردم صحبت بکنید و بگید ما که همه اموالمون در اختیار قوه قضاییه است دادیم. شما که باید طبق قانون می‌دادید چرا ندادید حال آمدید این‌جا ریاکاری می‌کنید... ... . شما اگر برای زمین خیلی ناراحتید به طرقبه هم یک رسیدگی بکنید ببینید بستگان شما اونجا چه کار کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8852f56-9251-480b-8a71-9d09e3fa0b19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات