728 x 90

تکذیب قاضی زاده از کناره‌گیری و شکایت از صدا و سیمای رژیم - سیرک انتخابات

تحریم انتخابات
تحریم انتخابات

خبرهای سیرک انتخابات در این مطلب به‌روز می‌شود..

 

تکذیب قاضی زاده  از انصراف وشکایت از صدا و سیمای رژیم 

رئیس ستاد قاضی زاده  در واکنش به خبر انصراف قاضی زاده هاشمی:خبر انصراف که در خبرگزاری صداو سیما منتشر شده کذب است.
این اقدام مذبوحانه صداو سیما را  بی اخلاقی رسانه های رژیم خواند 
رئیس ستاد مروی از  شکایت این ستاد به قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خبر داد.

 

کناره‌گیری پاسدار سعید جلیلی  به نفع آخوند رئیسی

همچنانکه از پیش روشن بود، یکی از گماشتگان خامنه‌ای در  سیرک انتخابات  پاسدار سعید جلیلی هم به نفع آخوند رئیسی کناره‌گیری کرد. شایان ذکر است که در جریان مناظره کاندیداهای سیرک انتخابات همتی چند بار این کاندیداها را کاندید پوششی خطاب کرده بود. (تلگرام خبر فوری رژیم ۲۶ خرداد)

 

در فعل و انفعالات سیرک انتخاباتی رژیم در باند مغلوب و در پی دیدار همتی و مهر علیزاده دو کاندیدای باند مغلوب و حمایت تشکلهای این باند از همتی، مهرعلیزاده انصراف داد.

هم‌چنین به گزارش اعتماد ۱۳ تشکل باند مغلوب تحت عنوان"ائتلاف جمهور" از همتی حمایت کردند. (روزنامه حکومتی اعتمادآنلاین ۲۶خرداد)

بهزاد نبوی سخنگوی باند اصلاح‌طلبان قلابی، محسن رفسنجانی و علی مطهری نیز از همتی حمایت کردند.

آخوند محمد خاتمی نیز از انصراف مهرعلیزاده حمایت کرده و خواستار شرکت در انتخابات شده است. (تلگرام اصلاحات نیوز رژیم ۲۶خرداد)

در همین راستا حسن خمینی که خامنه‌ای او را از ورود به صحنه سیرک انتخاباتیش منع کرده بود، نوشت: چه تنگ‌نظریها و رفتارهای ناصحیح همگان را به حق نگران... کرده است ولی یکی از راههای حفظ جمهوریت نظام رأی صحیح است. (تلگرام اصلاحات نیوز رژیم ۲۶خرداد)

هم‌چنین پاسدار علی لاریجانی کاندیدای سلاخی شده توسط شورای نگهبان ارتجاع، با انتشار بیانیه‌یی ضمن ابراز سرخوردگی از خط خوردنش از لیست کاندیداها خواستار رأی دادن شده و می‌نویسد: گرچه برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمتهایی ایجاد کرده؛ ولی امید است... روال‌های ناصحیحی که به اعتماد عمومی ضربه می‌زند اصلاح گردد... (کانال تلگرامی آخرین خبر رژیم ۲۶خرداد)

از جمع کاندیداهای پوششی رئیسی در باند غالب نظام نیز، زاکانی از ادامه شرکت در نمایش انتخاباتی به نفع رئیسی جلاد کناره‌گیری کرده است. (کانال تلگرامی آخرین خبر رژیم ۲۶خرداد)

پاسدار سعید جلیلی به نفع آخوند جلاد رئیسی حاضر به انصراف شد.

پاسدار رضایی گفته است خیلی بهتر است که رئیسی در قوه قضاییه باشد، من در دولت و قالیباف در مجلس.

در همین حال ۲۱۰تن از اعضای مجلس ارتجاع با صدور بیانیه‌یی خواستار تتمه انصراف الباقی کاندیداهای پوششی به نفع رئیسی جلاد شدند. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۶خرداد)

 

زلزله‌ای با تخریب پیدا و پنهان

روزنامهٔ حکومتی آرمان با عنوان «زلزله‌ای با تخریب پیدا و پنهان» نسبت به پیامدهای وعده‌های بی‌عمل هشدار داد و نوشت: وقتی برخی افراد به‌ویژه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری وعده می‌دهند و آن وعده عملی و حادث نمی‌شود، مانند زلزله‌ای عمل می‌کند که جامعه را در‌بر‌می‌گیرد. هر اندازه شدت و ریشتر این زلزله بیشتر باشد، خرابی آن دو‌چندان خواهد بود.( روزنامه حکومتی آرمان ۲۶ خرداد )

 

کناره‌گیری پاسدار زاکانی به نفع آخوند رئیسی

همچنانکه از پیش روشن بود، یکی از گماشتگان خامنه‌ای در  سیرک انتخابات امروز صبح به نفع آخوند رئیسی کناره‌گیری کرد. شایان ذکر است که در جریان مناظره کاندیداهای سیرک انتخابات همتی چند بار پاسدار زاکانی را کاندید پوششی خطاب کرده بود.

 

۲۱۰عضو مجلس ارتجاع خواستار انصراف کاندیداهای باند خامنه‌ای به نفع آخوند جلاد ابراهیم رئیسی شدند

۲۱۰ نماینده مجلس ارتجاع در بیانیه‌یی خطاب به علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی و سعید جلیلی از آنها خواستار این شدند تا به نفع رئیسی جلاد انصراف دهند. آنها گفتند برای شکل‌گیری دولتی قوی، تمام توان خویش را بکار گیرید و در اولین گام مؤثر در این جهت با اعلام حمایت از رئیسی، زمینه را برای شکل‌گیری دولتی قوی مهیا نمایید (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲۶ خرداد).

 

فرانس۲۴: ادامه نومیدی در انتخابات ریاست‌جمهوری

فرانس۲۴ درباره سیرک انتخابات رژیم نوشت: انتظار می‌رود روز جمعه، ابراهیم رئیسی بسیار تندرو، با پایین‌ترین حد مشارکت رأی دهندگان رئیس‌جمهور شود، نتیجه این‌که این وضعیت نومیدی از وضعیت اسفبار اقتصادی از دوران روحانی را به همراه خواهد داشت. تری کویل، پژوهشگر مؤسسه روابط بین‌المللی و استراتژیکی مستقر در پاریس گفت: دو موج از تظاهرات در دور دوم روحانی، به خاک و خون کشیده شدند. چندین مدافع حقوق‌بشر و مدافع حقوق زنان در زندان به‌سر می‌برند و برخی حتی با افزایش حکم حبس خود مواجه شده‌اند...

 

اعلام انصراف مهرعلیزاده کاندید سیرک انتخابات

محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیرک انتخابات از ادامه حضور در شعبدهٔ انتخابات کناره‌گیری کرد. وی طی نامه‌یی به وزیر کشور آخوند روحانی نوشت: بدینوسیله مراتب انصراف خود را از ادامه رقابتهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام می‌دارم.

 

حمله آخوند روحانی به باند رقیب درباره برجام

آخوند روحانی با حمله به باند رقیب در جنگ گرگها گفت:«باید ترسیم کنیم که اگر با رهبری رهبر معظم انقلاب و ارشادات ایشان و حضور و حمایت مردم و تدبیر دولت نبود و برجامی تحقق پیدا نمی‌کرد و همان وضع به همان سیر ادامه پیدا می‌کرد شما در نظر بگیرید که در سال۹۳- ۹۴ ما چه وضعی می‌داشتیم! روابط بانکی ما که با دنیا قطع بود و مردم با یک شرایط بسیار سختی مواجه می‌شدند حتماً مسئولان امر این را باید در یک سندی ترسیم کنند که اگر برجام نبود در سالهای بعد چه می‌شد!»

«اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران جای ما بودند، حتماً امروز همه قطع نامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود.»( تلویزیون شبکه خبر رژیم۲۵ خرداد)

 

اعتراف رسانه رژیم به فضای تحریم سراسری شعبده انتخابات رژیم

خبرگزاری حکومتی تسنیم در پی اظهارات جمال عرف رئیس ستاد انتخابات قلابی رژیم که میزان مشارکت مردم را ۳۷ تا ۴۷درصد عنوان کرده بود را «اظهارات نسنجیده» که «تعجب بسیاری برانگیخته است» توصیف کرد (خبرگزاری تسنیم ۲۵خرداد).

خبرگزاری حکومتی تسنیم ارزیابی این کارگزار حکومتی در رابطه با میزان مشارکت مردم در سیرک انتخابات را «اظهارات نسنجیده» عنوان کرد و نوشت: «جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور روز گذشته در جریان نشست خبری خود، میزان مشارکت مردم در انتخابات ۲۸خرداد را در نظرسنجیها بین ۳۷ تا ۴۷درصد اعلام کرده است.
این اظهارنظر غیرمسئولانه از سوی رئیس ستاد انتخابات در حالی که رسانه‌های بیگانه و گروه‌های برانداز همه تلاش خود را برای حضور کم رونق مردم در انتخابات و پایین آوردن میزان مشارکت با شعار من رأی نمی‌دهم بکار گرفته‌اند، تعجب بسیاری را برانگیخته است».

 

روحانی: همه دستگاهها و نهادها باید به جریان شفافیت بپیوندند

آخوند روحانی در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حمله به باند رقیب با اشاره به این‌که برخی به‌رغم طرح شعارهای متعدد، از شفافیت گریزان هستند، گفت: امروز روزی است که نه فقط دولت بلکه کلیه نهادهای خارج از دولت نیز باید به این جریان شفافیت بپیوندند. وی با اشاره به این‌که امیدوارم کسانی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی از دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی استقبال می‌کنند، به تعهد و قول‌هایی که در این زمینه به مردم می‌دهند پایبند بمانند (سایت حکومتی ایرنا ۲۵خرداد).

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90736ed0-5fec-48af-955e-2c38f9a9d447"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات