728 x 90

اعتراف رئیسی جلاد به خشم انفجاری و نفرت مردم از نظام ولایت و فقر و تورم

رئیسی جلاد - ۱۳خرداد
رئیسی جلاد - ۱۳خرداد

رئیسی جلاد روز شنبه ۱۳خرداد سر قبر خمینی ملعون بر خشم انفجاری و نفرت مردم از نظام ولایت و از هم‌گسیختگی و شکافهای درونی حاکمیت و فقر و تورم تحت عنوان «مشکلات مزمن» اعتراف کرد.

رئیسی جلاد بر سر قبر خمینی ملعون

تو دل مردم را خالی کردن مایوس کردن

این راهبرد جمهوری اسلامی نیست

نباید با تورم نگاه سیاسی و جناحی کرد و تو دل مردم را خالی کرد

 

امتداد راهبردی نظام در در جای جای منطقه و دنیا هست

در آسیا و آفریقا و در گوشه و کنار عالم

 

ادعای مضحک رئیسی جلاد در مورد حمایت آفریقای جنوبی

از قانون اساسی نظام خون‌ریز ولایت فقیه

در سفر به آفریقا به یک حقوق‌دان برجسته‌ای به بنده گفت قانون اساسی شما را

پیشرفته‌ترین و مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا یافتم

 

رئیسی جلاد بر سر قبر خمینی ملعون ۱۳خرداد ۱۴۰۲

در سفر به آفریقا به یک حقوق‌دان برجسته‌ای برخوردم از رفقا و دوستداران آقای ماندلا بود گفت بعد از این‌که آقای ماندلا بعد از بیست و شش هفت سال از زندان رها شد آزاد شد حکومت را به دست گرفت به من گفت برو قانون اساسی برای آفریقا بنویس من تمام قوانین اساسی کشورهای دنیا را مطالعه کردم ایشان می‌گفتند به بنده من قانون اساسی شما را پیشرفته‌ترین و مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا یافتم.

امتداد راهبردی این انقلاب در جای جای منطقه و دنیا هست در آسیا و آفریقا و در گوشه و کنار عالم شما نگاه می‌کنید اینها همه امتداد راهبردی انقلاب اسلامی است. مردم یمن همان مردم صنعا و یمن قبلی بودند اما چه شد یک‌باره هشت سال با شکم گرسنه دارند در مقابل زیاده‌خواهان و مستکبران و ایادی آنها مقاومت می‌کنند مگر تا دیروز مردم فلسطین نگاه نمی‌کردند به میزهای مذاکره ببینند سازمانهای آزادیبخش برای آنها چه تصمیم می‌گیرند، قراردادهای اسلو شرم‌الشیخ کمپ دیوید زندگی آنها را چگونه رقم می‌زنه اما امروز جریان مجاهدت و ایستادگی در لبنان در فلسطین و در سرزمینهای اشغالی تغییر کرده. آنی که امروز ابتکارعمل به دست اوست مجاهدان فلسطینی هستند نه میزهای مذاکره.

هر کسی هر کشوری بخواهد با ما روابط داشته باشه ما آمادگی تعامل هستیم همکاری هستیم اما کشورهایی که بخواهند در مقابل ما ایستادگی کنند ما در مقابل اونها مقاوم خواهیم بود ما آنچه گفتیم آن که امام به ما آموختند مقاومت و ایستادگی را، مگر نه این بود آقای سید عباس موسوی از جنوب لبنان آمد با این آقای سید حسن نصرالله حفظه الله آمدند جماران خدمت امام از امام یاد گرفتن درس ایستادگی را اولین هسته حزب‌الله در جنوب لبنان تشکیل شد، بچه‌های حزب‌الله، کسانی که ایجاد یاس در ملت می‌کنند اینها راهبردشان راهبرد نظام نیست تو دل مردم را خالی کردن مایوس کردن این راهبرد جمهوری اسلامی نیست.

کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند اجازه سکون یک جا نشستن نق زدن حرف زدن دل دیگران رو خالی کردن ندارند.

نباید با مشکلات مزمنی که مثل تورم در جامعه هست نگاه سیاسی و جناحی کرد و تو دل مردم را خالی کرد و مردم را نگران کرد یا بعضاً نگاه کرد به بعضی از کاستی‌ها یا کم کاریهایی که در این سال‌های چهل ساله و دولتها و مجلس‌ها و دستگاههای مختلف شدند نبش‌قبر کنیم بگیم در فلان سال این‌طور شده...

شما ملت ایران چون در عرصه‌های مختلف و توطئه‌های مختلف دشمن را شما ناکام گذاشتید...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a36147d1-d76c-48f7-830c-bd12468eed57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات